Vegatopia Forum

Konotori (i.s.m Sie San) - Den Haag

Offline Selly

• 30.783
Re:Konotori (i.s.m Sie San) - Den Haag
« Reactie #20 Gepost op: 14 juli 2006, 17:26:16 »
Ik hoor zojuist dat het aparte vegetarische bovendeel gesloten is. Je moet nu aanschuiven in het normale niet veggie restaurant beneden, maar krijgt dan wel een aparte veggiekaart, althans, als je na 16:00 uur komt, want dan gaat de veggie keuken open.
,,,,فلافل

Offline Apraxia

• 992
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 16 juli 2006, 21:11:31 »
Ik vind die in R'dam beter (met wat ik daar en 'hier' tot nu toe gegeten heb).
Daar heb ik ook al snel dat ik toch een overkill krijg aan smaakstofjes maar hier helemaal. Bovendien was bijv. de saté echt lang niet zo goed. Zompige tofu met bruinige saus.

Voortaan weer naar R'dam :)
Gelukkig want ik heb wel veel sympathie voor die mensen daar en ging me al een beetje lullig voelen ;)

edit: de 'paling' met knoflook was wel heeel lekker en krispie.
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

ericr

« Reactie #22 Gepost op: 19 augustus 2006, 11:16:41 »
In 1 woord : Waardeloos. Afgekomen op de vegetarische kaart die er zou zijn was gelijk de teleurstellig al groot dat deze niet aanwezig bleek te zijn. Specifiek er om gevraagd maar er werd gelijk gewezen naar de groente gerechten op de kaart. Dit dan als alternatief voor de vegetarische gerechten. Echter 4 van de 5 groentegerechten worden bereid met oestersaus.

Het er toch maar op gewaagd om een keuze te maken op de kaart. Veel meer dan nasi met groenten of nasi met champignons bleef er niet over. Na het opgeven van de order kwam de bediening nog maar een keer terug om te vragen waaruit de order bestond. Dit ligt er mede aan dat een redelijk aantal mensen in de bediening amper Nederlands spreekt. Mijn vraag of 1 van de opgegeven gerechten geen oestersaus bevatte werd uitgelegd als helemaal geen saus toevoegen aan de 'nasi met Chinese champignons en tomatensaus'

Eenmaal op tafel stonden er dus : nasi met Chinese champignons en nasi met groenten. Beiden zo smaakloos, kraakloos, drassig, fantasieloos en muf als het maar kan. Volgens mij wordt die zooi ergens uit een grote bak geschept en opgewarmd. Heb in vele restaurants wereldwijd gegeten, maar dit was voor wat een Chinees aan voedsel produceert wel het slechtste wat ik ooit heb gegeten. Smerig eigenlijk, maar ja ik wilde ook niet met een lege maag vertrekken. Ook behoorlijk aan de prijs gelet op het gebodene. € 10,50 en € 11,50 voor wat bordjes oude rijst is zo ongeveer het dubbele tot 1/3 meer dan ik bij andere Chinese restaurants betaal in de omgeving. Daar is het dan nog wel eetbaar.

Al met al een domper. Misschien dat ik net pech heb gehad dat er niet van de vegetarische kaart werd geserveerd, maar het had weinig zin om na te vragen gelet op de communicatieve vaardigheden van de bediening.

Voor degenen die toch in de buurt een vegetarische Chinese maaltijd willen consumeren, aan de overkant zit Restaurant Peking. Deze heeft in tegenstelling tot de meeste andere Chinese restaurants ook een redelijke vegetarische kaart. Goedkoper en eetbaarder dan bij Konotori in ieder geval.