ik moet helaas nog wat onderzoek doen welke biologische winkels bij mij in de buurt zijn.
Sorry om de pret te drukken. Maar de OETKER pizza's zijn NIET vegetarisch. Ik heb zojuist antwoord gekregen van Oetker.Zelfs pizza Ristorante Vegetale is NIET vegetarisch.Ik heb hun gevraagd de misleidende informatie van hun site af te halen. Als anderen dit ook zouden vragen dan heeft het misschien iets meer impact.
Als ik zo bekijk kan je alleen officiële vega logo's vertrouwen.
Citaat van: Dennis23 op 12 december 2010, 18:22:16ik moet helaas nog wat onderzoek doen welke biologische winkels bij mij in de buurt zijn. Waar woon je?
Frederik Bolstraat. Of hoe eet 'ie van de voornaam.
Citaat van: Aiko op 16 december 2010, 17:48:41Frederik Bolstraat. Of hoe eet 'ie van de voornaam.Bedoel je Ferdinand de schilder?
Citaat van: Dennis23 op 13 december 2010, 17:39:49Als ik zo bekijk kan je alleen officiële vega logo's vertrouwen.Ook dan kan er nog wel es wat mis gaan in de fabriek
Citaat van: Fynnya op 13 december 2010, 11:20:03Citaat van: Dennis23 op 12 december 2010, 18:22:16ik moet helaas nog wat onderzoek doen welke biologische winkels bij mij in de buurt zijn. Waar woon je?Ik woon in Amsterdam. Ik weet wel zeker dat er een paar zijn.
Frederik Bolstraat. Of hoe eet 'ie van de voornaam. Daar zit er in ieder geval eentje, een Ecoplaza.En op de Overtoom, heb je de Marqt. En op de Amstelveenseweg, zit een kleintje.
Citaat van: Sharon op 03 april 2006, 18:53:56Sorry om de pret te drukken. Maar de OETKER pizza's zijn NIET vegetarisch. Ik heb zojuist antwoord gekregen van Oetker.Zelfs pizza Ristorante Vegetale is NIET vegetarisch.Ik heb hun gevraagd de misleidende informatie van hun site af te halen. Als anderen dit ook zouden vragen dan heeft het misschien iets meer impact.Zoals ik al dacht. Dit is een goed voorbeeld dat sommige bedrijven zomaar als vegetarisch bestempelen. Ieder bedrijf heeft een ander definitie van vegetarisch. Als ik zo bekijk kan je alleen officiële vega logo's vertrouwen.