Gister bij Thai Erawan in Haarlem gegeten. Dat was lekker! We wilden erg vroeg eten, en op de deur stond dat ze vanaf 17u open waren, maar toen we om iets voor 17u aankwamen zeiden ze dat het nog zeker 25 minuten zou duren voor ze open zouden gaan. Prima, om de hoek even een biertje gedronken.
Later waren ze dan ook echt open; het is best een grote zaak. Mijn tafelgenoten wilden graag een voorgerecht. Ze hadden helaas geen vegetarische loempia's of iets dergelijks en een salade leek me hier meer een bijgerecht voor meer personen dan een voorgerecht. Dus nam ik een soep, maar ik wilde geen kokossoep aangezien ik al kokoscurry nam. Gelukkig was er ook een vegetarische heldere soep. Ik las dat die met groenten, ei en tofu was, en miste het ei, maar ik zag net op de online kaart dat er eiertofu stond. Het was inderdaad erg zachte tofu, en het was ook een lekker soepje, met ook verse minimais erin en niet uit blik, verder niet heel uitgesproken van smaak, maar met de heftige curry die nog zou volgen hoefde dat ook niet.
En toen kwam de groene curry met tofu en groenten. Die was lekker zeg! Echt erg goed, als ze in Amsterdam zaten zou ik hier vaker komen. Lekker verse ingredienten en goed van smaak. Veel ook, door de soep vooraf kreeg ik niet helemaal alles op.
Prima zaak, oké bediening ook en ook zeker goed geprijsd.