Vegatopia Forum

Sweet Dreams - Hoorn

Tigger

Sweet Dreams - Hoorn
« Gepost op: 10 maart 2006, 12:25:44 »
Hoi alemaal,
Misschien is dit restaurant al bekend hier, maar ik vind het een toppertje!
Wij zijn dol op Mexicaans eten.
In dit restaurant maken ze van bijna alles op de kaart ook een vegetarische variant, zonder problemen.
Mjummie!!
Ook hebben ze eenmaal per week een rookvrije avond (ook leuk).
Als extra bijzonderheidje: je kunt, als je dat leuk vindt, in de keuken eten! Dat moet je wel even van te voren reserveren, maar dan kun je precies zien, hoe het er aan toe gaat, heel apart is dat.

Naam:
Sweet Dreams
Kerkstraat 1
1621 CW Hoorn
tel. 0229 216574

Groetjes,
Tigger
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2006, 12:29:59 door Sander »

Offline Selly

• 30.783
Re:Mexicaans restaurant in Hoorn
« Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2006, 14:16:13 »
Op hun site ziet het vegetarische aanbod er niet bijster origineel uit, maar dat ligt misschien aan hun site?
,,,,فلافل

Tigger

Re:Mexicaans restaurant in Hoorn
« Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2006, 14:36:24 »
Op hun site ziet het vegetarische aanbod er niet bijster origineel uit, maar dat ligt misschien aan hun site?

Ik denk, dat dat komt, omdat ze alles van de "vleesversie" ook vegetarisch maken, als je daarom vraagt.
Het is dus eindelijk een restaurant, waar je (bijna) de hele kaart in vegetarische versie kunt eten i.p.v. keus uit 3 gerechten.. (als je geluk hebt).
Groetjes.

Nigel

Re:Sweet Dreams - Hoorn
« Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2008, 20:16:57 »
Hi,

Ik reageer even op het stuk over het restaurant Sweet Dreams in Hoorn.
Ik was daar uieten met een paar jongens en was juist niet tevreden over het eten en de service.

Ik had Taco's besteld. De taco's horen normaal lekker knapperig te zijn, maar deze waren gewoon zacht.. en heeft dus te lang in de keuken gestaan.. het duurt ook aardig lang voordat het geserveerd werdt, daarnaast was de vulling ook nog heel erg zout. Ik was niet tevreden heb ook amper wat op gegeten en heb aangegeven dat ik het niet smakelijk vondt, waarop ik als antwoord het volgende kreeg: Oh ok.  ??? heel vreemd!

Daarna moesten wij super lang wachten voordat wij een dessert konden bestellen, die overgins wel lekker was maar dat kan al gauw.. Ijs.. Toen wilde wij eigenlijk nog wat te drinken bestellen maar er kwam maar geen ober langs.. tot dat we er klaar mee waren en we zelf maar de rekening hebben gevraagd en het drankje dus niet hebben genomen..

Ik was echt niet tevreden en de andere personen waar ik mee uiteten was ook niet.
De kok en de bediening hebben geen één leeg bord mee terug genomen..!