Verder heb ik wel eens wat prut (lees: burgers) gegeten van de Super de Boer, Java burgers e.d. maar die waren niet zo droog en smaakloos als de rest: zonder een flesje cocktailsaus niet weg te werken!!
Zouden dat de burgers van Vivera kunnen zijn?
Waarschijnlijk wel ja, want dat zijn meestal de enige burgers die ze bij Super de Boer verkopen (naast Quorn dan).
Ik heb maandag een stukje Javaanse schijf gehad. Dat ging nog.
Die Javaanse Schijf is echt lekker, vind ik. Bij sommige groothandels verkopen ze ook Javaanse Schijven, en die zijn eigenlijk nog lekkerder! Er is in Tilburg een groenteman die ze per 3 verkoopt, en een snackbar die voor € 2,05 een broodje Javaanse Schijf verkoopt.
Maar de Vega-schijf Dat dat nog bestaat! Gatverdamme.
Die is inderdaad
Smerig ja, net als de Groenteschijf. Laatst een BBQ gehad, en toen werd er vantevoren al trots aangekondigd dat er rekening met me werd gehouden (soms heb ik echt het idee dat ik de enige vego in Tilburg ben
). De boel werd verzorgd door een slager, dus ik verwachtte er al niks van. En natuurlijk was het slagertje de spulletjes voor de vego 'vergeten', dus hij weer terug. Volgens mij is hij snel naar de dichtstbijzijnde supermarkt gereden om daar wat troep te halen, want hij kwam terug met een schaal met daarop wat sla, een Vivera Hamburger, een Vivera Cheeseburger, een Vivera Groenteschijf (:pukey:) en een sate-stokje met daaraan 3 Vivera Balletjes. Had er dan op z'n minst ook wat groentes aan gehangen!
Maar goed, ik krijg steeds meer moeite met uit beleefdheid zeggen dat het wel lekker was, want ze komen natuurlijk altijd wel even vragen of het gesmaakt heeft...