Vegatopia Forum

Poll: Favoriete merk vegaburger

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Kiwi

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #180 Gepost op: 19 mei 2005, 21:43:22 »
O nee, die ken ik inderdaad niet. Maar ik word er nu wel erg nieuwsgierig naar!

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #181 Gepost op: 19 mei 2005, 21:43:49 »
Ja, me too!

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.230
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #182 Gepost op: 19 mei 2005, 22:41:39 »
Kijken jullie wel goed? Het ligt in de vriezer.

Nou, ik heb nogal de neiging om over dingen heen te kijken, dat weet ik. Daarom heb ik ook bewust niet gezegd dat ze ze niet hadden, alleen dat ik ze niet heb gezien. ;)
Ik had wel m'n aandacht geconcentreerd op het vriesvak, dus tot zover ging het goed. :)

Maandag opent er een nieuwe Aldi bij me om de hoek, daar zal ik er eens echt naar gaan zoeken/vragen. Alhoewel ze vast wel niet vegan zijn (of wel?), maar het is misschien wel handig voor anderen om te weten of ze ze hebben.
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #183 Gepost op: 19 mei 2005, 23:21:20 »
Nee, er zit veel kaas in.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #184 Gepost op: 19 mei 2005, 23:28:50 »
volgens de tivall site is er geen vega sateh. (hoewel hun site wellicht niet up to date is). Er is ook nog een ander merk dat vega sateh heeft, volgens mij Planet Green, bij C1000 te krijgen, lekker wel, we hebben het op het forum er wel es over gehad. AH heeft dat niet.
,,,,فلافل

Kiwi

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #185 Gepost op: 19 mei 2005, 23:31:38 »
O, nu je het zegt... die heb ik wel eens op geloof ik. Lekkere saus erbij ook. Volgens mij verkopen ze die ook bij de Konmar.

bienne

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #186 Gepost op: 20 mei 2005, 19:20:52 »
Hij lijkt wel op planet green maar smaakt heel anders..  Hij is ook wat steviger, valt niet direct van het stokje. Ik heb hem laatst bij de ah gehaald en ik vond hem wel erg lekker

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #187 Gepost op: 20 mei 2005, 20:31:58 »
Dus het is echt van Tivall??

Tamara

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #188 Gepost op: 20 mei 2005, 23:05:03 »
Citaat
volgens de tivall site is er geen vega sateh. (hoewel hun site wellicht niet up to date is). Er is ook nog een ander merk dat vega sateh heeft, volgens mij Planet Green, bij C1000 te krijgen

Planet green en Vivera zijn samen 1 geworden, de producten die eerst van Planet Green waren vallen nu onder de naam Vivera
Er zijn een aantal producten verbeterd Qua smaak, en ze hebben een aantal uit het assortiment gehaald, die komen namelijk niet meer terug.
Waaronder: De Champi-burger en de boerensmeerworst.
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2005, 23:06:27 door Magic Aura »

Tamara

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #189 Gepost op: 20 mei 2005, 23:07:25 »
Ik heb even het 1 en ander gewijzigd ik had het over Tival, maar het moest Vivera zijn.
Ik heb de wijzigingen aangebracht.

Oeps...... :-X :-[


Kiwi

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #191 Gepost op: 20 mei 2005, 23:23:24 »
Dan zal ik volgende week eens opletten of ik ze ergens zie!  :thumbsup:

bienne

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #192 Gepost op: 21 mei 2005, 16:54:06 »
Ik heb nog zitten kijken op de site van tivall en daar stonden die satestokjes niet op..
Als ik binnenkort weer vegt moet halen ga ik nog weer ff kijken. Ze lijken in ieder geval niet op die van planet green/vivera

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #193 Gepost op: 25 mei 2005, 14:44:32 »
Viana verkoop nu vegetarische (tevens vegan) Doner Kebab. Lekker! Het zijn een soort roerbakstukjes met lekkere saus, het lijkt niet zo veel zo'n pakje, maar dat valt erg mee: ik kon er 4 pita's mee vullen en dan kon er nog wat sla en saus enzo bij. Het is wel duur 3,15 ofzo. Het enige nadeel is dat het tamelijk zout is.
Te krijgen in natuurwinkels.
,,,,فلافل

sanop001

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #194 Gepost op: 30 mei 2005, 19:49:49 »
Ik heb nog zitten kijken op de site van tivall en daar stonden die satestokjes niet op..
Als ik binnenkort weer vegt moet halen ga ik nog weer ff kijken. Ze lijken in ieder geval niet op die van planet green/vivera
De brochetten (satéstokjes met seitan, tofu en ajuin) van Soja-Form
zijn erg lekker met de satésaus van Yakso. Ze zijn verkrijgbaar in enkele
natuurvoedingswinkels.
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2005, 23:14:14 door Sånder »

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.230
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #195 Gepost op: 31 mei 2005, 16:08:14 »
Kijken jullie wel goed? Het ligt in de vriezer.

Nou, ik heb nogal de neiging om over dingen heen te kijken, dat weet ik. Daarom heb ik ook bewust niet gezegd dat ze ze niet hadden, alleen dat ik ze niet heb gezien. ;)
Ik had wel m'n aandacht geconcentreerd op het vriesvak, dus tot zover ging het goed. :)

Maandag opent er een nieuwe Aldi bij me om de hoek, daar zal ik er eens echt naar gaan zoeken/vragen. Alhoewel ze vast wel niet vegan zijn (of wel?), maar het is misschien wel handig voor anderen om te weten of ze ze hebben.

Ook bij mijn vlakbije Aldi trouwens geen watzijnhets.
Ehm, niet gezien, bedoel ik dan (ik durfde er niet naar te vragen, want ik word altijd een beetje kriegel van de Aldi...), maar ik heb het vriesvak wel plekje voor plekje gescand.

Ze hadden er trouwens wel nootjes/zoutjesdingen met gelatine. ???
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2005, 16:09:47 door calamaro »
Ik wil vega bananenschuimpjes.

blueisback

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #196 Gepost op: 02 juni 2005, 15:50:38 »
verkopen ze vivera in Belgie ??
Want in de AD Delhaize in onze buurt verkopen ze geen Javaanse schijfjes meer, en dat vond ik nu het allerlekkerst  :(

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #197 Gepost op: 02 juni 2005, 17:37:42 »
bij mijn c1000 staan op alle planet green producten (sateh, broodbeleg, knakworstjes) opeens stickers dat dat voortaan een vivera-product is  :-\. Iemand die daar iets van weet? Ik vind al die Vivera dingen niet lekker, maar ja als ze bij die oude planet green spullen gewoon dezelfde receptuur blijven gebruiken is er niks aan de hand.

Oh wacht ik heb ff op de site gekeken van Planet Green, daar staat: "De merken Vivera en Planet Green hebben de handen ineengeslagen. Er is besloten als één sterk merk verder te gaan en de producten vanaf April van Planet Green over te zetten naar Vivera."

Hmm ik heb geen hoge pet op van Vivera
« Laatst bewerkt op: 02 juni 2005, 17:38:21 door Selly »
,,,,فلافل

Elsbeth

Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #198 Gepost op: 02 juni 2005, 19:26:21 »
Nee ik ook niet  :pukey: Vivera burgers krijg ik regelmatig voorgeschoteld als ik bij andere mensen eet die dan niet zo goed weten wat ze moeten maken. Droog, saai, goor etc etc.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Poll: Favoriete merk vegaburger
« Reactie #199 Gepost op: 03 juni 2005, 00:25:40 »
Ik weet dat ze iig de PG-pate iets gingen veranderen. Ik had het op hun site nml. een laag cijfer gegeven en daar emeelden ze me netjes over terug.