Vegatopia Forum

Cursus wijn proeven

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

g11ling

Cursus wijn proeven
« Gepost op: 11 januari 2006, 21:40:58 »
hoi

Mn vriendje is bijna jarig en ik heb me helemaal suf lopen verzinnen om met een origineel k-do te komen. Nu zijn we allebei behoorlijke wijn-drinkers en dacht ik dat het misschien wel leuk was om m een cursusje wijnproeven k-do te doen.
Heeft iemand hier al ervaringen mee en kan me iets aan- (of af)raden? We wonen in de Kempen (Belgie) vlakbij de NL-grens dus het moet niet te ver van ons woonadres zijn.

alvast bedankt!

« Laatst bewerkt op: 15 januari 2006, 15:27:32 door Sander »

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:cursus wijn proeven
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2006, 18:37:01 »
ik heb het wel eens gedaan, maar dat was in Alkmaar, niet echt dicht bij de grens. Ik geloof niet dat ik er iets geleerd heb, maar lekker was het wel  :drink:

g11ling

Re:cursus wijn proeven
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2006, 20:13:37 »
mijn vriendje is tiepies iemand die dat dan heeeeel erg serieus gaat nemen  :)
K heb een beetje gegoogled maar als ik dan fotoos zie van zo'n cursus ach ja, hoe zal ik t zeggen.... behoren wij nou niet bepaald tot de gemiddelde doelgroep  ;D

Hij is wel over een week al jarig dus ik zal toch moeten gaan beslissen... dan maar als twee dreadheads tussen de oude vellen gaan staan, kan ook best leuk zijn !

Offline bambi

  • ******
  • 5.560
  • Geslacht: Vrouw
Re:Cursus wijn proeven
« Reactie #3 Gepost op: 01 maart 2006, 09:18:10 »
Wij willen het bij Wines & whiskey gaan doen, erg relaxte zaak in Delft.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

g11ling

Re:Cursus wijn proeven
« Reactie #4 Gepost op: 01 maart 2006, 14:27:02 »
laat je weten hoe het was?
Uiteindelijk heb ik m trouwens een bestekcasette kado gedaan (omdat ik die zelf ook wilde hebben   ;)).  wijnproeven komt er vast ook nog wel eens van!


Miriam

Re:Cursus wijn proeven
« Reactie #5 Gepost op: 01 maart 2006, 17:38:09 »
Romantisch cadeau, een bestekcassette  ;D