gisteren na de beurs gegeten bij de gouden kom in utrecht. Met een gezelschap van 12 man, kregen we een rijsttafel. Alleen ik kreeg vegetraisch, ze vroeg nog even of ik wel tofu lustte. Ik heb geen idee van de namen
maar was ook na 3 dagen op de beurs staan te gaar om het te gaan vragen.. bedacht het me pas toen ik thuis in bed lag
je hoeft er niet heen te gaan voor de mooie aankleding, want mijn schoonmoeder (die er al meer dan 20 jaar komt) zegt dat er nog niks veranderd is... systeemplafonds en goudenrandjes.. er zijn mooiere chinese restuarants..
maar uhmm... ik kreeg 3 kleine gerechtjes: tofubolletjes met allerlei lekkere groentjes erin (gepaneerd), tofu met broccoli en tofu in een lekkere saus, en waterkastanjes in deegjasje met de zoetzure saus de ook bij koeloeyuk zit, alle bami en nasi was vega. Toe een dame blanche.. lekkere chinese thee erbij.( van de prijs heb ik geen idee de baas betaalde)
een van de beste chinezen waar ik gegeten heb, duidelijk te merken dat er met verse producten gewerkt wordt en niet alles in de megnetron gebliept wordt. lekker!!