beken beken beken.... ik ben nog maar een beginnende vegetarier en de kleine gebakken kippenvleugels die mijn pa maakt heb ik wel moeite mee. maar gelukkig maakt hij ook echt heeeeel erg heerlijke, om je vingers bij op te eten, gebakken tempe en tahoe !! echt zo lekker, en ik krijg het zelf nooit zo ! Sowieso heb ik geloof ik een zwakte voor het eten van mijn pa...haha
Ha !! ik lees dit nu, enige tijd na dato weer terug.... en ik heb totaal geen behoefte meer aan de kippenvleugels van pa !!
Maar ik moet ook wel bekennen dat ik nog steeds geen 100% vegetarier ben, ik neem wel eens een bamisoepje met kippesmaak, of gebruik een bouillonblokje door het eten. Maar echt een stuk vlees zal je mij niet meer zien eten. Ik eet heel af en toe wel nog een stukje vis.
Maar daar moet ik nu ook even niet aan denken aangezien ik gisteren in een restaurant een veels te vette gegrilde sardine op heb, die dreef/zwom in de olie, waarna ik meteen thuis onwijs buikkrampen kreeg etc. etc. Dus ik ben voorlopig weer effe genezen...