Oude(?) postkantoor? Je bedoelt de Nieuwe Markt? (Hete Brij, Grizzly's, Villa Kakelbont etc.)
Geen idee hoe het daar heet of wat daar tegenwoordig zit , ik ken dat plein niet anders dan bij het Oude Postkantoor en dat wist iedereen wel wat ik bedoel. Het nieuwe postkantoor zit aan de Westerlaan. Is Grizzly's wat vroeger de Marquis (sp?) was?
Ik zeg postkantoor in het centrum en postkantoor bij het station...
Grizzly's was vroeger de Marquis (die eerst aan de Melkmarkt zat en toen nog leuk was, een van de weinige plekken waar je kon poolen, zeer vergane glorie).... Bluescafe/Bourbonstreet is ter ziele, als ik er over na ga denken.....
(hou nog steeds vol dat iemand die een poolcafé begint grof geld kan verdienen. en degene die het aandurft om met de gemeente Zwolle te vechten om een disco te beginnen ook)
De Hete Brij is het café van de voormalige Miss Overijssel (nu met tweede kind op komst) en Villa Kakelbont is een kinderkledingzaak die nogal "bont" aanwezig is. Oililly kleurig.
Jan, qua stemmen etc. is Zwolle nogal eens beschreven als de gemiddelste stad van NL. Met ruim115.000 inwoners en drie (2 als je smullers niet meerekent) afhaalpunten zit je met je gok aardig in de richting.