Vegatopia Forum

Olvarit

Offline Selly

• 30.783
Re:Olvarit
« Reactie #20 Gepost op: 06 januari 2006, 16:32:56 »
Heb je ze wel eens geproefd? Is echt lekker hoor!

Nee ik heb het nog nooit geproefd, maar ik weet niet, ik vind het niet echt aantrekkelijk klinken. Ik dacht dat het heel wee-ig zou zijn.
,,,,فلافل

Offline Sanja

• Forumkenner 2005
  • 2.541
« Reactie #21 Gepost op: 06 januari 2006, 16:38:30 »
't Zijn gewoon fruitpapjes. Appelmoes met een extra smaakje.
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

TearSong

« Reactie #22 Gepost op: 12 januari 2006, 17:01:36 »

Nee ik heb het nog nooit geproefd, maar ik weet niet, ik vind het niet echt aantrekkelijk klinken. Ik dacht dat het heel wee-ig zou zijn.

Eigenlijk vind ik zelfgemaakte fruitpapjes lekkerder smaken dan die van de olvarit (m'n mond heeft een aantal weken dichtgesnoerd gezeten een paar jaar terug dus ook ik heb ervaring met de potjes ;) )

Voor Tomas heb ik zelf wat potjes met stukken broccoli, bloemkool of worteljes in de diepvries staan. Meestal kook ik gewoon voor hem maar als dat niet gaat kunnen dan haal ik zo'n potje uit de diepvries. Hij heeft eigenlijk nog nooit olvarit op bedenk ik me net ;)

Offline iammars

• 288
  • Geslacht: Man
« Reactie #23 Gepost op: 06 februari 2006, 20:46:47 »
Hmmm, iemand hier is dol op flirten...
Puur uit offtopic nieuwsgierigheid: sinds wanneer heeft Christiaan dat onderschift?

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #24 Gepost op: 06 februari 2006, 20:50:16 »
Ik denk een weekje, tien dagen...
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Agnesje

• 278
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #25 Gepost op: 10 oktober 2006, 13:03:32 »

Ook op het consultatiebureau waren ze niet enthousiast dat ik mijn zoon vegetarisch op wil voeden.

Vreemd is dat toch. Het is toch inmiddels algemeen bekend dat je heel goed en gezond vegetarisch kunt eten, ook als je in de groei bent.  >>> nou, daar had ik dus v/h weekend ook een hele discussie over hoor, met een vriendin. die bleef maar volhouden dat vlees gezond is?! zo algemeen bekend is het dus niet.... kijk, wij weten natuurlijk met zijn allen dat het niet zo is, maar iemand die zich daar nooit in verdiept heeft, weet blijkbaar niet beter. volgens mij geloofde ze mij ook niet toen ik zei dat je die vitamines heel goed uit andere producten kunt halen. maar goed. geen of nooit geen vlees meer eten zou waarschijnlijk haar dood worden, ze is echt een hele erg ras-echte vleeseter!

Offline ingeping

• 143
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #26 Gepost op: 24 oktober 2006, 01:20:48 »
ondanks het tegensputteren van het consultatiebureau en afkeurende opmerkingen/blikken van omgeving eet mijn jongste nog steeds geen vlees of vis. Hij is superlief, kletst de oren van je hoofd (op een paar woorden na, verstaat niemand een woord) en kruipt eindelijk. (ing is trohots!)

Ik merk trouwens wel dat opa's en andere figuren hem nu stukjes worst oid willen voeren. Raar toch? Ben al een paar keer erg boos geworden. Alsof het een grapje is dat ieder moment over kan gaan, dat vegatarisch eten. Ben erg benieuwd naar de ervaringen van andere vega-ouders met vlees-etende-families?