Vegatopia Forum

De Effenaar - Eindhoven

Offline Teddy

De Effenaar - Eindhoven
« Gepost op: 27 juli 2006, 12:46:13 »
Hoi,

Ik heb gisteren echt super lekker gegeten in Eindhoven. We waren bij de Effenaar, volgens mij is dat een partycentrum. We konden heerlijk buiten zitten aan grote tafels die niet dicht op elkaar stonden :D  Ze hadden 5 vega hoofdgerechten op de kaart staan en een wisselende vega daghap.

Daghap was: Pasta met spinazie, zoete aardappel en feta (en nog meer maar dat weet ik niet meer  :-\ ) Dat heeft mijn vriendje gegeten en het was echt heel lekker!
Mijn broertje heeft een tompouse van bladerdeeg gehad met daartussen groene asperges met maaslander kaas, ei en bieslook. Daarbij zaten aardappelkrokketjes. Was ook heel erg lekker!
Ik had artisjok-gruyere beignets met spinazie en pasta. Ook super lekker!

Andere vega-hoofdgerechten waren pecannotenbrood met iets erbij en pasta met o.a. rucola en geitenkaas en de laatste weet ik niet meer. De prijzen van de hoofdgerechten waren rond de € 10,- alleen de asperges en de beignets waren iets duurder maar nog onder de €15,-

We kregen meteen toen we bestelden van het huis een bak met gemarineerde olijfjes. En ze hadden daar meloensap van Loona :D (dat vind dus ik helemaal fantastisch!!)

Helaas hadden we niet zoveel tijd dus geenvoorgerechten of toetjes gegeten maar ik vond de hoofgerechten erg goed en eigenlijk eens veel keus in vega gerechten!

Dus als je eens in de buurt bent is dit een aanrader.
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2006, 17:31:35 door Sander »

Offline Selly

• 30.783
Re:De Effenaar - Eindhoven
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2006, 17:36:52 »
Ja dat vond ik vroeger ook altijd al hoewel ik er al jaren niet meer geweest ben. Staat ie ook niet gewoon in de restaurantgids?
,,,,فلافل

Offline Teddy

Re:De Effenaar - Eindhoven
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2006, 22:33:50 »
Ja, hij staat inderdaad al in de restaurantgids zie ik nu. :-[
Sorry, ik ben nog niet zo handig met deze site dus ik had dat nog niet gezien...