Soms sta je voor die keuze's! Ik denk dat je door 1 van die 2 te kopen je steentje bijdraagt! De ene keer kan dat zijn aan de natuur, het milieu om je heen dus de biologische en de andere keer is dat voor de mensen in al die arme landen die tegen een hongerloontje worden gebruikt en moeten werken onder erbarmelijke en vieze omstandigheden!
Misschien kan je op zoek gaan naar een hagelslag die beide is!
Je kunt in de wereldwinkel ook een biologisch pak max havelaar koffie kopen. En ik heb daar ook wel eens hagelslag gezien, dus wie weet staat daar ook een pakje biologische fair trade tussen!
Ik zit zelf ook wel een beetje met de chocolade! Ik (en ik denk vele Nederlanders met mij) ben gewend om elke dag wel hagelslag op brood te eten. Dit zijn vaak van die goedkope pakjes van een supermarkt! Ik denk dat ik toch eens moet gaan minderen met chocolade en wat ik wel eet bewust kopen!
Maargoed het is vrij duur, zon klein pakje hagelslag van de natuurwinkel, en bij mij gaan biologische groente, fruit enz...op dit moment voor! (Sorry, misschien overbodige info)