Ik vind het ook leuk om in mandjes te gluren, en dat is helemaal niet creepy, das juist lache ! poosje terug was er een dame bij 'man bijt hond' die verzamelde afgedankte boodschappenbriefjes van mensen en verzon er dan een heel verhaal bij. Dat doe ik ook een beetje als ik in mandjes kijk ! Alleen zie ik dan de mensen die erbij horen....
Gek genoeg voel ik me zelf niet bekeken als ik met mijn mandje rondsjouw, haha. Ga daar ook zeker geen rekening mee houden hoor. Moet zeggen dat ik me soms ook wel heel erg verbaas wat mensen in hun mandje hebben liggen.... Zoals heel veel kant&klaar maaltijden (van die dure dozen waar je zelf vlees bij moet doen enzo) of vorige keer een bleek weggetrokken ongezond uitziend stel ( kan toeval zijn) met een mand vol met frikandellen, kroketten etc. Maar goed misschien hadden die wel een feestje inderdaad.... Goed, ik koop zelf ook vaak genoeg chippies ( je moet ergens een zwak voor hebben!) enzo... en koekjes (voor vriendje).
En ja misschien kijk ik inderdaad wel in andere mensen hun mandje om mezelf gezonder te voelen ofzo., je ziet nl. heel vaak echt hele ongezonde dingen liggen !! Is misschien wel een beetje ziekelijk maar ja...omgekeerd vind ik het ook leuk als ik iemand zo lopen met een product of producten in het mandje die ik zelf heel erg lekker vindt, resulteert vaak in een blik van verstandhouding, haha !! Of als ik iets zie liggen ga ik fantaseren wat die mensen daarmee gaan maken, en kom ik misschien zelf op een ideetje? :O