Vegatopia Forum

Mensen in de supermarktrij

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Mensen in de supermarktrij
« Reactie #100 Gepost op: 15 april 2007, 14:10:58 »
Overigens zie ik studenten soms best wel veel geld uitgeven in de supermarkt.

Klopt! Ik heb huisgenoten gehad die alleen maar naar de Albert Heijn gingen (terwijl de Edah, de Lidl en de Aldi en de C1000 veel dichterbij waren) en daar dan allerlei rare dingen kochten als verse pasta en filet americain in een plastic bakje.
Ik ken mensen die hun auto niet willen wegdoen, omdat ze anders niet meer goedkoop kunnen inkopen bij de Aldi, terwijl ze die auto voor niets anders meer gebruiken.
:eh: ?

Het is echt niet alsof je bij de Aldi alleen per megaverpakking kan inkopen.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Mensen in de supermarktrij
« Reactie #101 Gepost op: 15 april 2007, 14:18:14 »
Overigens zie ik studenten soms best wel veel geld uitgeven in de supermarkt.

Klopt! Ik heb huisgenoten gehad die alleen maar naar de Albert Heijn gingen (terwijl de Edah, de Lidl en de Aldi en de C1000 veel dichterbij waren) en daar dan allerlei rare dingen kochten als verse pasta en filet americain in een plastic bakje.
Ik ken mensen die hun auto niet willen wegdoen, omdat ze anders niet meer goedkoop kunnen inkopen bij de Aldi, terwijl ze die auto voor niets anders meer gebruiken.
:eh: ?

Het is echt niet alsof je bij de Aldi alleen per megaverpakking kan inkopen.
Het is voor hen niet bespreekbaar dat het wellicht goedkoper zou zijn zonder auto en gewoon te voet naar de supermarkt te gaan. Een AH staat namelijk op 50 meter afstand, maar die vinden ze te duur.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Mensen in de supermarktrij
« Reactie #102 Gepost op: 15 april 2007, 20:09:55 »
:heehee:
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Mrie

  • **
  • 57
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mensen in de supermarktrij
« Reactie #103 Gepost op: 26 april 2007, 15:05:40 »
 :O :O Hoe treffend !! Kijk de laatste tijd niet echt meer wat mensen op de band doen ! Boeit me minder als in het begin toen ik net vega was. Het kwam meer voort uit het ' ow men ik ben echt goed ' gevoel. Nu sta ik weer met mijn kleine voetjes op de vloer
Wist ik het maar, dan had ik het wel geweten