Vegatopia Forum

Kwelling en principes

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Artemis

  • Superplientje
  • ***
  • 395
Re:Kwelling en principes
« Reactie #80 Gepost op: 25 februari 2004, 20:13:42 »
Voor dat probleem hebben we hier een draadje. :)

En Sjon, niet Poek met koraal gaan slaan, das niet vegetarisch, t zijn beessies nl. doe maar met die geitenwollen stok. ;)
:witch2:

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.907
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Kwelling en principes
« Reactie #81 Gepost op: 25 februari 2004, 20:18:12 »
Hm, dus koraal valt onder fauna, en niet onder flora wat ik zei. Ik ben wel erg dom he Lovelocker?

*gaat alvast krom staan*

Offline Artemis

  • Superplientje
  • ***
  • 395
Re:Kwelling en principes
« Reactie #82 Gepost op: 25 februari 2004, 20:20:46 »
Hmmm, die 33% gay hakt er wel in he?  ;D
:witch2:

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.907
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Kwelling en principes
« Reactie #83 Gepost op: 25 februari 2004, 20:25:41 »
Hmmm, die 33% gay hakt er wel in he?  ;D

Nou, op zich word ik liever door een meisje/vrouw gespankt....

Lovelocker, kun je de stok even aan Artemis geven?

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Kwelling en principes
« Reactie #84 Gepost op: 25 februari 2004, 21:35:19 »
Nou, op zich word ik liever door een meisje/vrouw gespankt....

Lovelocker, kun je de stok even aan Artemis geven?
Tjongejonge, jij probeert het ook werkelijk bij ieder meisje en iedere vrouw, he?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.907
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Kwelling en principes
« Reactie #85 Gepost op: 25 februari 2004, 21:39:19 »
Zucht, als ik me door lovelocker laat spanken ben ik een homo, als ik me door Artemis laat spanken ben ik een frust. Het is ook nooit goed  :crying:

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Kwelling en principes
« Reactie #86 Gepost op: 25 februari 2004, 21:57:28 »
Om te beginnen houd ik van vanilla-seks, dus als je graag geslagen wilt worden...is dat dan wel of juist niet de bedoeling, dat snap ik nu nooit van SM. Misschien kan ik dóen alsof ik ga slaan?
Voor Plien kan ik niet spreken, maar de godin Artemis werd vaak afgebeeld in een leren pakje en met pijl een boog...
Ook werd ze wel afgebeeld met talrijke borsten. En dan vindt ze het gek dat mensen naar haar borsten kijken...Dit terzijde.

Koraal heeft een soort van gemeenschappelijk skelet, ik weet niet hoe dood dat is...
de tuin: dat ben ik

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.907
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Kwelling en principes
« Reactie #87 Gepost op: 25 februari 2004, 22:00:22 »
Om te beginnen houd ik van vanilla-seks, dus als je graag geslagen wilt worden...is dat dan wel of juist niet de bedoeling, dat snap ik nu nooit van SM. Misschien kan ik dóen alsof ik ga slaan?

Nee, ik wil niet graag geslagen worden, maar jij wilde zo graag slaan, en ik gun een mens graag een pleziertje.

Citaat
Voor Plien kan ik niet spreken, maar de godin Artemis werd vaak afgebeeld in een leren pakje en met pijl een boog...
Ook werd ze wel afgebeeld met talrijke borsten. En dan vindt ze het gek dat mensen naar haar borsten kijken...Dit terzijde.

Foto foto foto foto!!  :kwijl:

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Kwelling en principes
« Reactie #88 Gepost op: 25 februari 2004, 22:24:33 »


Artemis


maar eigenlijk wil je zoiets

wat realistischer ook gevonden, maar dat mag niet van Jan
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2004, 22:42:40 door Lovelocker »
de tuin: dat ben ik

Misstries

Re:Kwelling en principes
« Reactie #89 Gepost op: 26 februari 2004, 09:30:09 »
kan er niet een "hier" linkje worden gepost door iemand...
bv naar Megavegasex?  ofzo.....

 ;D

Offline Artemis

  • Superplientje
  • ***
  • 395
Re:Kwelling en principes
« Reactie #90 Gepost op: 26 februari 2004, 15:37:28 »
:witch2:

Misstries

Re:Kwelling en principes
« Reactie #91 Gepost op: 26 februari 2004, 15:51:05 »
 ;D


Edit: beetje weinig  sex maar toch een aardig site-je
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2004, 16:08:36 door Misstries »

glittertears

Re:Kwelling en principes
« Reactie #92 Gepost op: 09 maart 2004, 15:33:38 »
ik herken het precies. 2 jaar geleden was ik nog een vleeseter, ookal was dit niet vaak. de enige dingen die ik eigenlijk at (want de rest lustte ik niet) waren eigenlijk kip, hamburger en kroket. Nu ik een goede vleesvervanger voor kroket heb gevonden, ben ik weer helemaal happy, want een paar dagen geleden stond ik nog in de snackbar te twijfelen om een broodje kroket te nemen. Tis echt vreselijk want je overweegt iets wat na 2 jaar geheel tegen je eigen principes ingaat. Ik bedoel 2 jaar vegetarier opgeven voor een broodje kroket zou ik echt vreselijk vinden, maar soms is de verleiding te groot. Ik zou niet alleen anderen voor de gek houden, maar vooral mezelf. Mn ouders willen maar al te graag dat ik weer vlees ga eten, en dat plezier kun ik ze even niet (dat ik vegetarier werd, zou volgens hun maar een trend zijn) de geur van dingen die mijn moeder met vlees maakt is soms ook heel verleidelijk. gelukkig hoef ik maar de gedachte van geslachtte dieren in mn hoofd te nemen of naar het bloed wat van mijn zusjes biefstuk afdruipt op haar bord te kijken, om weer op het rechte pad te komen. Echt nooit meer wil ik vlees eten!

suussie

Re:Kwelling en principes
« Reactie #93 Gepost op: 09 maart 2004, 18:00:32 »
Ik ben nu een half jaar vegan, en er zijn wel dingen die ik mis, met name melkchocoloade.  ::) Maar ik kan niet zeggen dat ik er zwaar naar verlang ofzo...

Voordat ik vegan werd was ik 3 jaar vegetarïer. Ik was een keer met pa en moe op vakantie in Frankrijk, en toen had m'n moeder een kaasbroodje voor me gekocht...tenminste, dat dacht ze  ;) Dus ik neem blij een paar happen...zag ik ineenkeer allemaal roze stukjes! Het was dus een HAM  :-[-kaasbroodje!! Oh wat vond ik dat erg, ik had echt ff de neiging om over te geven..maar dat heb ik niet gedaan.

Maargoed, sinds dat "inicident" ben ik echt veel oplettender geworden.

femke

Re:Kwelling en principes
« Reactie #94 Gepost op: 16 maart 2004, 11:53:31 »
Oh Annemieke, ik lees deze draad nu pas (ik kom ook veel minder op het forum dan voorheen  :-[, ik mis echt 80 % van wat zich hier afspeelt, maar dat terzijde).

Jij had toch ook een flink b12 tekort? Zou het niet kunnen dat je nu weer zo´n trek in kaas hebt of die trek niet goed meer kan weerstaan, omdat je lichaam er echt behoefte aan heeft? Misschien is dat wel een heel rare redenering hoor, maar dat kwam gewoon even bij me op.

Verder vind ik over vegetarisme/ veganisme, dat iedereen doet wat ´ie kan. En dat is meestal al veel meer en veel beter dan mensen die er helemaal niet over nadenken. Dat is dan ook altijd mijn antwoord als mensen zeggen: waarom heb je wel leren schoenen aan? Dan zeg ik: ik moet ergens een grens trekken, en ik heb besloten om geen vlees en vis te eten maar wel leren schoenen te dragen.

Voor jou is op dit moment jouw grens een opgeschoven van helemaal geen kaas, naar (heel) af en toe kaas. Nou ja, dat is dan maar even zo. Ik denk dat als een vega af en toe iets makkelijker bent (ik eet bijvoorbeeld soms weleens een snoepje met gelatine of brood waarvan je ook nooit helemaal zeker weet of er niks dierlijks in zit), dat je dat helpt om het op de langere termijn beter vol te houden (en om niet obsessief te worden).

Edit: ik zeg niet dat iedereen nu maar dierlijke dingen moet gaan eten hoor! prima als je het wel helemaal vol kan houden.
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2004, 11:56:20 door femke »

overanalizing

Re:Kwelling en principes
« Reactie #95 Gepost op: 17 maart 2004, 12:20:27 »
Vroeger had ik het moeilijk met Snickers, daar at ik iedere dag minstens eentje van. Tartaarsaus in de frituur heb ik ook vreselijk gemist, maar er is ondertussen een frituur in Gent, de Frietketel, met vegan tartaar. Maar nu heb ik eigenlijk geen idee meer hoe die in 't echt proeft...  :confused:
Niet zo heel streng zijn maakt inderdaad dat je het langer kan 'volhouden'. Ik eet ook wel eens brood zonder te weten of er dierlijke ingrediënten in zitten, en ik koop ook al eens een gewone tube tandpasta... daar maak ik me niet druk over.
Een half jaartje geleden coctailsaus gegeten. Na een concertavond bestelde ik in een kebapzaak een broodje vegetarisch met ketchup. Ze hadden er coctailsaus opgedaan en ik heb het niet teruggebracht. The damage was done, en teruggeven had alleen als resultaat dat er eten moest worden weggegooid.

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kwelling en principes
« Reactie #96 Gepost op: 11 mei 2004, 21:04:40 »
Ik lees net wat op internet en denk dat ik welis bijholteontsteking kan hebben, zoals LL in een andere draad al zei

De behandeling gebeurt met medicijnen waardoor de neus en sinusgangen open gehouden worden en er wordt een passend antibioticum voorgeschreven.  

Nou, altijd leuk van die dilemma's, ben benieuwd wat ik straks doe als ik er echt voor sta ;)
 

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Kwelling en principes
« Reactie #97 Gepost op: 11 mei 2004, 21:12:18 »
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kwelling en principes
« Reactie #98 Gepost op: 11 mei 2004, 21:15:49 »

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Kwelling en principes
« Reactie #99 Gepost op: 12 mei 2004, 16:47:13 »
thnx Dragonfly ik zal t allemaal overwegen :)

Drakenvlieg het zijn de alternatieven geworden.
Ik belde naar het telefonisch spreekuur van de huisarts..
Zegtie: "Ja waarschijnlijk bijholteontsteking, ja ik kan niet in je holtes kijken dus je hoeft niet langs te komen, wel kan ik je een kuurtje voorschrijven"

Sorrie hoor maar ik vind het echt belachelijk dat je na een paar zinnen al pillen krijgt voorgeschoteld  :o Zooo die kan zn kuurtje in zn poepgat steken! :angry6:   ;D

Bij het ecowinkeltje had de mevrouw wel wat aandacht voor me en ik heb nu allemaal leuke middeltjes, en ik ga zometeen stomen! :D