Vanavond dus naar Pammukale geweest. Eerlijk gezegd was het maar zo-zo..
Ik kopieer even wat ik in een ander forum over hen heb geschreven:
We hebben een stevige tijd moeten wachten op het eten zonder de buikdanseres. We werden wel twee maal vergast op een snerpend rookalarm, dat geheel in stijl bovenin de eetzaal was gemonteerd en gillend liet weten dat er in de keuken wat te stevig werd gebraden/geflambeerd/gecremeerd. Die jankdoos moest tot twee maal toe op een kruk tot zwijgen worden gebracht, waarna het ding met een stuk zilverpapier het zicht op de keuken werd ontnomen... Dames en heren Pammukale, dat is niet de bedoeling van een rookalarm. Die moet alarm kunnen slaan als er rook is, bij brand bijvoorbeeld. Doet u dan de afzuiging in de keuken aan of gooit u een raampje open. Ideetje misschien?
Toen kwam het eten, dat voor mij bestond uit vier lauwige plakjes aardappel, begeleid door een lauwig gebakken champignon met een rood sausje en een plakkaat lauwig geworden gebakken spinazie met tomaatjes en knoflook. Je kent dat wel, hap slik weg en klaar. Het bier was wel lekker. Maar dat kwam ook uit een flesje.
Tja, is Pammukale goed? Ze deden erg hun best om er iets van te maken. Het eten was qua smaak niet onaardig, maar het vuur had wel wat hoger worden gezet. Of lag het aan de planning in de keuken of aan de afleiding van de rookmelder? Daar waren ze toch wel even mee bezig. Over het geheel had het dus beter gekund. Veel beter.
Jan