Gisteren met een gezelschap van hele gezellige dames
gegeten bij Bazar in Rotterdam. Ik ben nu wel schor, omdat het daar een beetje een herrie is, en ik wou natuurlijk toch kletsen met mijn tafelgenoten.. maar het eten was weer lekker! Bij de voorgerechtjes en de hoofdgerechten een aardige keus in vegetarisch.
ik had de " Geroosterde portobello champignon, felafel, gegrilde tomaat, groene en gele koekoe, uiencompote met komijn en olijven en lawash, met rijst, haydari en salade" ( even overgenomen van de site)
Op de een of andere manier had ik begrepen dat het een GEVULDE portobello was... dat was dus niet zo, moet ook wat beter lezen. Verder nog wat vage balletjes, die ik niet allemaal lekker vond ( de groene koekoe was een beetje sponserig). Ook geen idee wat er in zat eigenlijk, haha. De uiencompote vond ik ook niet zo, maar de rest wat er op het bordje lag was wel reuze lekker. Enige nadeel ik had wel wat meer groente op mijn bordje gewild.
Een paar van mijn tafelgenoten hadden de " Gebakken yufkadeeg gevuld met feta en peterselie, geserveerd met rijst, tomatensaus, haydari en salade." Ook daar had zo op het zicht wel wat meer groente bij gemogen.
Heb overigens ook weer erg genoten van het interieur, de sfeer, en de gezellige buikdansmuziek