Vegatopia Forum

Kant-en-klare vega-soepen

Offline Selly

• 30.783
Re:Kant-en-klare vega-soepen
« Reactie #40 Gepost op: 01 april 2006, 22:12:15 »
UNOX Cup a Soup Extra - Tomaat-Mozzarella soep

Hey die was er eerder niet.
,,,,فلافل

Offline Mdg

• *
  • 1
Re: Kant-en-klare vega-soepen
« Reactie #41 Gepost op: 01 april 2017, 18:19:37 »
Er zit vleesextract in bij sommige soepen bijv bij de tomaten soep in zak van unox dan denk je dat die vega is maar dat is dus niet!

Offline Eelco

• Admin
  • 20.666
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
« Reactie #42 Gepost op: 08 februari 2018, 21:27:33 »
Vanochtend thuis gewerkt en daarom geen lunch mee naar mijn werk genomen. Rond een uurtje of vier (jawel) begon mijn maag te knorren en, omdat er verder niets was, heb ik toch maar een Cup-a-Soup (Franse ui, voor wie het wil weten) genomen (gratis bij ons in de koffiekamer, ik ben tot dusver één keer eerder in de verleiding gekomen). Toen ik de soep opslurpte, smaakte het best lekker (vrij zout, dat wel), maar ik had de rest van de middag (ook na een pot thee) een chemische smaak in mijn mond. Over een half jaar of zo zal ik vast en zeker weer precies dezelfde ervaring doormaken.
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2018, 01:29:17 door Eelco »
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline neleH

• 1.736
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #43 Gepost op: 14 februari 2018, 13:56:44 »
Wij hebben ook van die zakjes op het werk, en sommige zijn dus prima te hachelen! Bijv prei-creme en ook asperge is prima. (wel een beetje guilty pleasure hoor) Het lekkerste is als ie bijna op is en het blijkt dat het nite helemaal goed opgelost was en je kunt het laatste kloetje zo van de bodem lepelen.