Vegatopia Forum

Getest op dieren

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Carmen San Diego

  • ***
  • 266
  • Geslacht: Vrouw
Re:Getest op dieren
« Reactie #120 Gepost op: 21 november 2009, 01:16:08 »
Wow Carmen, je hebt mij nu wel héél erg nieuwsgierig gemaakt!

Ik vind persoonlijk dat het opmaken best goed mag gebeuren en dus wat tijd in beslag mag nemen. Ik mis de vrouwelijkheid op straat (ook in kleding - waar is de jurk gebleven?)en als er al make up gebruikt wordt is het zwarte mascara bij blonde haren (nóóit doen overdag! Donkerbruin!) en te opvallende lippenstift.
Jurk? Je bedoelt dat onpraktische, koude gedrocht wat tussen de roltrap blijft zitten of tussen je spaken raakt, of waar andere mensen per ongeluk op gaan staan? Zo'n irritant ding waarbij je bezwete benen langs elkaar schuren in de zomer tot bloedens toe? Mij niet gezien.

Re:Getest op dieren
« Reactie #121 Gepost op: 21 november 2009, 01:20:20 »
Arthur heeft het natuurlijk over de grapjurk.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Getest op dieren
« Reactie #122 Gepost op: 21 november 2009, 01:28:33 »
Wow Carmen, je hebt mij nu wel héél erg nieuwsgierig gemaakt!

Ik vind persoonlijk dat het opmaken best goed mag gebeuren en dus wat tijd in beslag mag nemen. Ik mis de vrouwelijkheid op straat (ook in kleding - waar is de jurk gebleven?)en als er al make up gebruikt wordt is het zwarte mascara bij blonde haren (nóóit doen overdag! Donkerbruin!) en te opvallende lippenstift.
Jurk? Je bedoelt dat onpraktische, koude gedrocht wat tussen de roltrap blijft zitten of tussen je spaken raakt, of waar andere mensen per ongeluk op gaan staan? Zo'n irritant ding waarbij je bezwete benen langs elkaar schuren in de zomer tot bloedens toe? Mij niet gezien.
Je hoeft niet per se een bruidsjurk aan hè? Knielang, en niet al te uitlopend geeft maar weinig problemen, zeker als je hem ook nog eens combineert met een maillot.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline bambi

  • ******
  • 5.560
  • Geslacht: Vrouw
Re:Getest op dieren
« Reactie #123 Gepost op: 21 november 2009, 08:58:29 »
Wow Carmen, je hebt mij nu wel héél erg nieuwsgierig gemaakt!

Ik vind persoonlijk dat het opmaken best goed mag gebeuren en dus wat tijd in beslag mag nemen. Ik mis de vrouwelijkheid op straat (ook in kleding - waar is de jurk gebleven?)en als er al make up gebruikt wordt is het zwarte mascara bij blonde haren (nóóit doen overdag! Donkerbruin!) en te opvallende lippenstift.
Jurk? Je bedoelt dat onpraktische, koude gedrocht wat tussen de roltrap blijft zitten of tussen je spaken raakt, of waar andere mensen per ongeluk op gaan staan? Zo'n irritant ding waarbij je bezwete benen langs elkaar schuren in de zomer tot bloedens toe? Mij niet gezien.
Je hoeft niet per se een bruidsjurk aan hè? Knielang, en niet al te uitlopend geeft maar weinig problemen, zeker als je hem ook nog eens combineert met een maillot.

Ja maar die is te koud. Maar als Arthur de jurk mist, wij houden hem niet tegen hoor.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Arthur

Re:Getest op dieren
« Reactie #124 Gepost op: 21 november 2009, 09:29:32 »
:P Een man in een jurk?

Offline bambi

  • ******
  • 5.560
  • Geslacht: Vrouw
Re:Getest op dieren
« Reactie #125 Gepost op: 21 november 2009, 09:49:52 »
:P Een man in een jurk?

Why not? je wil toch meer jurken op straat? Dinges bij ranking the stars, was het Mike de Boer? Stond best sexy, een mooie rok.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Arthur

Re:Getest op dieren
« Reactie #126 Gepost op: 21 november 2009, 09:56:10 »
:P Een man in een jurk?

Why not? je wil toch meer jurken op straat? Dinges bij ranking the stars, was het Mike de Boer? Stond best sexy, een mooie rok.

Nee... Als het bij een overtuiging hoort zoals bij Arabische mannen, okay, maar in Nederland is dat nooit zo geweest, why start now?

Niet mijn ding. Net als dat Schotten een Schotse rok moeten dragen en niet de vrijgezellen op het Rembrandtsplein.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Getest op dieren
« Reactie #127 Gepost op: 21 november 2009, 21:31:39 »
Als vegetarier moet je de producten waar dit in verwerkt is zeker ook niet willen gebruiken?
http://www.nu.nl/buitenland/2127085/mensen-vermoord-lichaamsvet-in-peru.html


Nope

Re:Getest op dieren
« Reactie #128 Gepost op: 23 november 2009, 00:00:59 »
Als vegetarier moet je de producten waar dit in verwerkt is zeker ook niet willen gebruiken?
http://www.nu.nl/buitenland/2127085/mensen-vermoord-lichaamsvet-in-peru.html



Doet me denken aan Fight Club. Ben benieuwd of de daders daar hun inspiratie vandaan hebben...


Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Getest op dieren
« Reactie #129 Gepost op: 23 november 2009, 08:56:52 »
Wel, hier in de krant stond het ook, maar wel met de uitdrukkelijke vermelding dat het wel erg waarschijnlijk niet waar was dat van de cosmeticaindustrie. Die zouden dat nooit kunnen doen, omdat menselijk vet rare reacties zou kunnen geven, ofzoiets. Trouwens, waarom duur menselijk vet wanneer ander vet net zo goed is?

Anyways, vraag mij dan af waarom ze het wel deden. Rare rituelen ofzo? Wat zou een kilo vet eigenlijk opbrengen op de zwarte markt?

Offline Muppet

  • ****
  • 805
  • Geslacht: Vrouw
Re:Getest op dieren
« Reactie #130 Gepost op: 23 november 2009, 18:07:14 »
Als je het weet, laat het me ff weten.. Heb nog een paar kilo in de aanbieding  :adhd:  ;D
A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Getest op dieren
« Reactie #131 Gepost op: 23 november 2009, 18:10:24 »
Als je het weet, laat het me ff weten.. Heb nog een paar kilo in de aanbieding  :adhd:  ;D
Heb je ook gelezen hoe ze het extraheren, muppet?

Offline Muppet

  • ****
  • 805
  • Geslacht: Vrouw
Re:Getest op dieren
« Reactie #132 Gepost op: 23 november 2009, 18:11:51 »
Nee.. Maar ik ben bang dat ik dat ook niet wil weten.. Dan maar vaker naar de sportschool..  >:(
A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Getest op dieren
« Reactie #133 Gepost op: 23 november 2009, 21:00:14 »
Nee.. Maar ik ben bang dat ik dat ook niet wil weten.. Dan maar vaker naar de sportschool..  >:(

Waarom? Jij bent 1 van die vrouwen met een super mooi figuur en nog klagen  :whack:

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Getest op dieren
« Reactie #134 Gepost op: 23 november 2009, 21:12:11 »
Ja daarmee geef je een slecht bericht af naar de rest van de mensen. Joh.

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Getest op dieren
« Reactie #135 Gepost op: 23 november 2009, 21:21:08 »
En we bedoelen dat met liefde in ons hart, hoor  ;) :roos:

Offline Muppet

  • ****
  • 805
  • Geslacht: Vrouw
Re:Getest op dieren
« Reactie #136 Gepost op: 23 november 2009, 21:54:31 »
 :bloos: Ik? Mooi figuur?
Zie dat zelf niet.. 
Wat je vroeger vaak hoort ga je geloven..
A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Getest op dieren
« Reactie #137 Gepost op: 23 november 2009, 22:00:22 »
Vroeger waren mensen stom. Blijkbaar.
Dus jij, mooi figuur, inderdaad!

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Getest op dieren
« Reactie #138 Gepost op: 24 november 2009, 09:08:51 »
Ik vind het altijd grappig dat ik mij beter in m'n vel voel dan een heel deel vrouwen die er veel leuker uitzien dan ik.
Heb ook wel eens dat ik mij onzeker voel, maar over algemeen ben ik niet zo bezig met die dingen.

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Getest op dieren
« Reactie #139 Gepost op: 24 november 2009, 09:28:17 »
een deel van hoe leuk je eruitziet is hoe je je voelt! ennuh greet ik vind dat jij er ook leuk uitziet hoor!  :-*
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!