Vegatopia Forum

NVB/Leven

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Re:NVB/Leven
« Reactie #40 Gepost op: 21 oktober 2005, 14:44:16 »

NVB en NVV zal wel lukken. Gebeurt bij mijn beste weten ook al wel.
Er is mij ook niets van bekend dat die organisaties 'niet helemaal goed met elkaar lichten'.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:NVB/Leven
« Reactie #41 Gepost op: 21 oktober 2005, 14:46:34 »
Ik vind het wel heel erg raar dat bij de NVB alleen restaurants die de NVB betalen op de restaurantlijst mogen
,,,,فلافل

blij visje

Re:NVB/Leven
« Reactie #42 Gepost op: 21 oktober 2005, 15:01:30 »
Uitleggen?
Vervang 'door rood licht rijden' door 'lijken opgraven', 'nertsen bevrijden', 'mensen met de dood bedreigen' enz. en je begrijpt wat ik bedoel.
Ik verwacht overigens dat noch de partijen die zich aan grove wetsovertredingen schuldig maken, noch de partijen die uitsluitend de democratische weg willen bewandelen, tot een compromis in staat zijn om met elkaar samen te werken.


ok, maar nu heb je het wel over twee uitersten... volgens mij zitten er nog heel wat organisaties in het middengebied en die kunnen best samenwerken... zoals dus bijv de NVB en NVV... ik lees dat die dat dus al doen, voorbeeld om te volgen dus...




Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:NVB/Leven
« Reactie #43 Gepost op: 23 oktober 2005, 14:59:41 »
Volgens mij rijdt nocht de NVB noch de NVV door rood licht, hooguit wat aanhangers, maar dat gebeurt dan zeker niet uit naam van de vereniging!

Ja, dat weet jij, en dat weet ik, maar het merendeel van 'het volk' ziet dat toch echt heel anders. Iedereen die lid is van de NVB/NVV of daar ook maar enigszins mee sympathiseert (of sterker nog, voor het milieu en/of dierenrechten op komt) is immers een Volkert-vriendje. :nosmile:


“it's strange how life makes sense in time...”

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:NVB/Leven
« Reactie #44 Gepost op: 23 oktober 2005, 15:00:21 »
Ik vind het wel heel erg raar dat bij de NVB alleen restaurants die de NVB betalen op de restaurantlijst mogen

Zelfs restaurants die foie gras serveren...

“it's strange how life makes sense in time...”

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:NVB/Leven
« Reactie #45 Gepost op: 23 oktober 2005, 15:15:29 »
NVB en NVV zal wel lukken. Gebeurt bij mijn beste weten ook al wel.
Er is mij ook niets van bekend dat die organisaties 'niet helemaal goed met elkaar lichten'.

Maar vraag ze maar eens of ze zouden willen opgaan in één vereniging. :)

Ik zie daar trouwens ook helemaal het voordeel niet van.