Citaat van: chutney op 22 november 2005, 22:56:06Citaat van: Selly op 22 november 2005, 22:52:13Citaat van: chutney op 22 november 2005, 19:41:55Ik wil en de braadworst, en de frikandel terug! Maar goed nieuws! Bij AH gevraagd hoe dat nou zit. En de braadworst en frikandel zitten in het zomerassortiment. Nu maar weer wachten tot het zomer wordt. Ja duuuuh! Was niet helemaal wakker meer geloof ik! Ik heb in ieder geval ook een mail gestuurd om 'm terug te krijgen! Volgens Tivall zelf is alleen de braadworst een zomerproduct, de frikandel komt niet meer terug. Er komt wel een dievries Tivall frikandel, maar ik heb die nog niet kunnen vinden.pffffffffff, het zit ons ook niet mee he!? Ik heb idd ook nog geen diepvriesfrikandel gezien (en heb geen diepvries ook). Zouden we ze niet over kunnen halen de frikandel terug op de markt te brengen door het heeeel lief te vragen?? Euh daar was deze actie voor. Volgens mij moeten we al blij zijn dat er een diepvries frikandel is.
Citaat van: Selly op 22 november 2005, 22:52:13Citaat van: chutney op 22 november 2005, 19:41:55Ik wil en de braadworst, en de frikandel terug! Maar goed nieuws! Bij AH gevraagd hoe dat nou zit. En de braadworst en frikandel zitten in het zomerassortiment. Nu maar weer wachten tot het zomer wordt. Ja duuuuh! Was niet helemaal wakker meer geloof ik! Ik heb in ieder geval ook een mail gestuurd om 'm terug te krijgen! Volgens Tivall zelf is alleen de braadworst een zomerproduct, de frikandel komt niet meer terug. Er komt wel een dievries Tivall frikandel, maar ik heb die nog niet kunnen vinden.pffffffffff, het zit ons ook niet mee he!? Ik heb idd ook nog geen diepvriesfrikandel gezien (en heb geen diepvries ook). Zouden we ze niet over kunnen halen de frikandel terug op de markt te brengen door het heeeel lief te vragen??
Citaat van: chutney op 22 november 2005, 19:41:55Ik wil en de braadworst, en de frikandel terug! Maar goed nieuws! Bij AH gevraagd hoe dat nou zit. En de braadworst en frikandel zitten in het zomerassortiment. Nu maar weer wachten tot het zomer wordt. Ja duuuuh! Was niet helemaal wakker meer geloof ik! Ik heb in ieder geval ook een mail gestuurd om 'm terug te krijgen! Volgens Tivall zelf is alleen de braadworst een zomerproduct, de frikandel komt niet meer terug. Er komt wel een dievries Tivall frikandel, maar ik heb die nog niet kunnen vinden.
Ik wil en de braadworst, en de frikandel terug! Maar goed nieuws! Bij AH gevraagd hoe dat nou zit. En de braadworst en frikandel zitten in het zomerassortiment. Nu maar weer wachten tot het zomer wordt.
En de vega mix van tivall wordt ook al steeds zeldzamer en is zo lekker...
En zijn er al mensen die ze hebben zien liggen, die frikandels, in het vriesvak? Na maanden zoeken, heb ik ze nog steeds niet gevonden bij Appie..
Maar waarom de frikandellen alleen bij XL een de hamburgers (1 maal gezien) en balletjes (meermalen gezien) bij gewone AH's?En wij hebben hier geen XL
Ik ken er geen in A'dam maar op hun site is niet afzonderlijk te zien of een vestiging een XL is.
Hier in groningen heb ik ze ook al zien liggen.