Met zo'n redenatie heb je ook oplossing voor iedereen met hongersnood in afrika. En daarbij alle mensen wiens kinderen een aardige kans op een minderwaardig bestaan
Waarom verdraai jij redeneringen tot ze in je kraam passen?
Jij schreef dat leven (in welke omstandigheden ook) altijd beter is dan niet geboren worden.
Ho ho, ik schreef niet dat leven zowiezo beter is dan geen leven. Er werd geschreven dat er niet één koe een leven leed zoals het bedoeld was. Nou wordt er zowiezo niets "bedoeld" met het leven van een koe maargoed.
Vind jij het gebruik van anti-conceptie onaanvaardbaar, want ook dat is een manier om potentieel leven niet laten ontwikkelen. En zo neen, wat is dan het verschil met het niet kweken van dieren voor voedselproductie?
(En het zou bijzonder prettig zijn als je zou antwoorden op vragen.)
(Volgens mij heb ik meer vragen open staan dan "jullie" maar goed, één gek kan meer vragen dan tien....)
Wat dus het verschil is tussen anti-conceptie en het kweken van dieren voor voedsel. Nou daar moet ik eens hard over nadenken zeg (Over het verdraaienvan redeneringen tot ze in je kraam passen gesproken?)
Aantal, voorop. Miljoenen koeien? er zijn ook miljarden mensen. Ik denk niet dat "de koeien" het prettig vinden als hun aantal op een paar honderd komt, alleen omdat de mensen het zo zielig vinden als ze met meer zijn.
Als "jullie" je nou zouden inzetten voor het terugdringen van de mensenpopulatie dat zou dubbel zoden aan de dijk zetten.