Als je namelijk alleen al denkt aan wat dieren allemaal aangedaan wordt in de bio-industrie kan ieder weldenkend mens toch alleen maar concluderen dat het per definitie beter is voor dieren als niemand daar meer aan mee zou werken.
Eén koe die lekker geleeft heeft vind ik zwaarder wegen dan een koe die helemaal niet geleeft heeft, dat is jou alternatief. Koop daarom liever goed gekweekt vlees dan helemaal geen vlees.
Ik zie ze liever een goed leven hebben en op een natuurlijke manier sterven. Ik word als misselijk bij het idee om een dier wat eerst nog vrolijk rond huppelde op mijn bord te krijgen
Weet je misschien hoe de meeste dieren die "natuurlijk" sterven, sterven?? Als ik mocht kiezen dan wist ik het wel hoor, dan liever een stalen pen door mijn hoofd geknald, of in een elektrisch badje.
Voor het geval je het niet wist, of van de honger omdat de tandjes zijn versleten, of verscheurt door een roofdier (die het helemaal niet uitmaakt of je leid of niet, of van uitputting, of van de kou, of verdrinken noem maar op. Geen dier die in zijn bedje verzorgd zijn laatste adem uitblaast hoor. Denk daar maar eens over na als je een diertje "vrolijk" ziet huppelen.