maar wil vegetarisch eten.....(doe dit pas een paar weken). hebben jullie tips voor het afkick proces?? in mijn omgeving (fam + beste vriendin) vind iedereen vegetariers lachwekkend en irritant....lekker is dat. Kan er soms wel om lachen, maar ze raken al geirriteerd als ik het er even over heb...niemand denkt dat ik het vol kan houden (omdat ik zo'n vleeseter ben) maar ik meen het echt serieus, en eigenlijk hoe langer ik geen vlees eet hoe serieuzer het wordt bij mij.
groetjes ineke.
denk gewoon aan je eigen lichaam, je gezondheid, cholesterol, dierenleed, energieverspilling, milieu en natuur en jawel zelfs aan uw medemens.
Het is toch op z'n minst belangrijk wat je in uw lichaam stopt?
Als je er mee door gaat dan ben je iig sterker dan die zwakkelingen in je familie.
Jij zal tenminste karakter hebben, zij niet. Die mensen hebben schrik om anders te leven.
Zij houden het liever bij de oude gewoontes. Bewijzen zijn er al jaren dat mensen niet meer gezond zijn. Dikker, vermoeid en meer ziek dat wel. Wat zijn de grootste doodsoorzaken in België en Nederland? Toch wel onze levensstijl.
Wij hebben dat ook meegemaakt hoor. Pfff dat doet me al jaren niets meer, integendeel!
Er zijn daar zelfs veel meer voordelen aan verbonden dan je denkt!
En er is een grote keus wat betreft vlees vervangingen. Zelfs visvervangingen.
Ga op google-zoek en je vindt al snel veel vervangproducten.
Alles wat dierlke produktn zijn, is te vervangen hoor.
Ik wil je zelfs menu's geven met foto die superlekker zijn en klaar te stomen zijn in een 30 minuten. Zonder veel poespas. Belangrijkste is dat het geen droogkost mag zijn want dan geef je het al snel op!
doei