Nou, niet dus. Vanochtend wilde hij zijn ontbijt niet hebben. Hele middag met hem op schoot gezeten en zijn buikje gemasseerd, pijnstiller en een anti-gasmiddel gegeven, toen dat niet hielp aan het begin vd avond naar de DA gegaan die gas in de darmen constateerde en Cisaral meegaf.
Na een paar uur nog geen verbetering, dus weer een pijnstiller en de dienstdoende DA gebeld. Die raadde dwangvoeding aan dus ben ik maar brokjes gaan weken en met een spuitje aan hem gaan 'geven'. Het duurde even, maar na een paar sessies leek hij het lekker te gaan vinden. Verder heeft hij de hele avond op schoot gezeten en af en toe even in de kooi om te kijken hoe hij zich gedroeg. Hij bleef apatisch, dus weer terug op schoot en verder met masseren. Zonet heeft hij eindelijk weer wat hooi gegeten en is hij een stuk attenter.
Voorlopig blijf ik nog op om hem in de gaten te houden en krijgt hij nog wat Ciseral en brokjespap, maar het lijkt wat beter te gaan. Vanavond dacht ik echt dat ik hem ook zou kwijtraken, 5 weken nadat ik Annabel heb moeten laten inslapen, omdat hij nog steeds weigerde te eten.