Ze hebben hokrust voorgeschreven gekregen, dus ze zitten nu samen in een hok van een meter breed. Ik ben bang dat als ik ze meer ruimte geef hun wond niet genoeg rust krijgt (en mijn kamer is ook niet echt konijnproof, maar ik zou een rennetje neer kunnen zetten). Zodra het van het weekend weer een beetje droog is mogen ze weer naar buiten. Ik heb hen expres vlak voor dit lange weekend laten opereren, zodat ik vier dagen bij zou zijn om hen in de gaten te houden. Ze zijn trouwens niet zo groot (allebei rond de 1,5 kilo), dus het gaat net in die kooi (voor een weekje dat he, normaal hebben ze de halve tuin tot hun beschikking, en als wij thuis zijn nog een kwart extra). Toen Nijn werd gecastreerd heeft ze ook in die kooi gezeten, maar die is ruim 3 kilo, dus die kooi was eigenlijk een beetje te krap voor haar. Mijn rammetjes waren allebei al gecastreerd voor ik ze kreeg, dus die hebben hier nooit binnen gezeten.
Toet is nu bijna twee jaar. Puck is gevonden en naar de opvang gebracht. We weten dus niet precies hoe oud ze is, maar we schatten dat ze nu ongeveer 1 jaar is.