Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (52/156) > >>

Kiwi:
Vanochtend om kwart voor negen zijn de konijnen gebracht, jeuj! :wortel:
Ko en Nijn (zo heten ze vanaf nu) lijken al helemaal gewend. Ze huppelen door de tunnel heen en weer alsof ze dat al jaren doen, eten regelmatig een hapje hooi, biks of wilg (ik had zowaar gisteren nog een paar afgewaaide takken gevonden!), hebben allebei ook al gedronken en gekeuteld, lagen net samen in de toiletbak (ik heb al een paar keer keutels in de bak gegooid om ze zindelijk te maken, maar tot nu toe keutelen ze er vrolijk naast, haha), af en toe gooien ze even met het speelballetje wat ze mee hebben gekregen van hun vorige baasje en Ko ontdekte binnen een half uur al dat hij kan graven in de zandbak (die overigens groot genoeg lijkt). Ik heb al een paar keer gezien dat Nijn de kop van Ko zat te wassen, zó lief! :heart: En Ko heeft zijn favoriete luierplek al gevonden geloof ik; lekker languit tegen het gaas aan zodat hij alles goed in de gaten kan houden.
Nijn heeft zojuist de ingang van het nachthok ontdekt. We hadden het trappetje vervangen door een opstapje, en ze is er zowaar zelf achter gekomen hoe ze naar binnen kan springen. Nu Ko nog, anders gaan we toch aan het eind van de middag het loopplankje maar bevestigen.

Xiara:
Klinkt goed zeg!! Super dat ze het zo naar de zin hebben

heb je al foto's? (ben niet nieuwsgierig ;))

Kiwi:
Ik wil ze nog niet teveel lastig vallen, dus ik heb alleen nog maar wat foto's die door het gaas zijn gemaakt. En dat levert helaas niet de allerbeste foto's op. :P Maar goed, hier zijn Ko en Nijn! :D

Xiara:
Ik vind het al heel behoorlijke foto's hoor :D
Ze zien er tof uit zeg :D Leuk 2 van die blije konijnen

Dot:
Fijn dat Ko en Nijn zoch nu al zo thuis voelen! :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie