Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
Ligfietsertje:
--- Citaat van: Laurie op 08 oktober 2007, 07:09:14 ---Dat met die handdoek ben ik voor de volgende vangactie van plan, maar dan moet ik een zware handdoek hebben die snel op de grond valt en het konijn eronder houdt.
--- Einde van citaat ---
Je kan de handdoek nat maken, dat maakt hem een pak zwaarder en voor het konijn kan het geen kwaad.
lianne:
Een konijn mag nooit bewust nat gemaakt worden! Als de onderhuid nat word is de kans groot dat het konijn in shock raakt.
Ligfietsertje:
--- Citaat van: lianne op 09 oktober 2007, 19:54:33 ---Een konijn mag nooit bewust nat gemaakt worden! Als de onderhuid nat word is de kans groot dat het konijn in shock raakt.
--- Einde van citaat ---
Goed dat je dat zegt, want dat wist ik niet. Al vermoed ik dat een vochtige (maar niet druipende) handdoek het konijn niet tot de huid nat maakt.
Laurie:
Dank voor het meedenken! :)
Morgen ga ik maar weer een poging wagen, ik ga het eerst met wat eten en eventueel een winterjas over 'm heen gooienproberen. Ik hou jullie op de hoogte.
Laurie:
Geen konijn toen wij er waren, kennelijk opereert hij alleen 's nachts bij voorkeur na half één. :nosmile:
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie