Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Konijnen & Knaagdieren

<< < (45/156) > >>

Toni:
Mijn broer en schoonzus, hebben 4 konijnen.
Twee grote joekels die buiten een ren hebben.
En twee dwergkonijntjes die gewoon binnen loslopen
Ze zijn zindelijk, en zijn zover gezond.
Een konijntje is afgelopen januari overleden.
10 jaar oud! Dus ik bedoel maar, en het zijn
net een soort hondjes,komen ook naar je toe
voor knuffeltjes en zo. ;D

Veel liefs Toni :)

Kiwi:
Haay mensjes

Ik heb ook een lief konijntje>> ik had in een boekiej gelese dat diej met rubbere balletjes graag wil spele en ik geef er dus een, maar toen werd die helemaal panisch en ging die wegrennen, en later ging die er wel naar toen en omheen lopen, maar hij deed er niets meer, ligt dat aan mijn konijn ?  :-\

Hizikigrrrl:
Het balletje was gewoon niet meer interessant.

Mariek:

--- Citaat van: Monie op 02 juni 2006, 17:42:25 ---en ik ben benieuwd hoe het met Kaatje gaat Zusje, ze was niet zwanger neem ik aan want anders had je het vast wel over de bevalling gehad?

--- Einde van citaat ---

Nog steeds hetzelfde. Haar buik wil niet slinken (ze is op dieet) en voelt nog steeds hard aan. Ik denk nog steeds dat er wat in zit. Iemand met wat meer kennis zei me dat vrouwtjescavia's op latere leeftijd eierstokcystes kunnen krijgen en dat het daar naar klonk. Ik laat Kaatje gewoon lekker haar ding doen, ze is vrolijk en gezellig. Ze vindt het alleen niet leuk om opgepakt te worden, dan strekt ze zich helemaal uit.

mirrie:
Vanochtend leek mijn konijntje ziek. Ze kwam niet uit haar hol voor een worteltje, normaal wel. Iets later was ze er wel uitgekomen, maar niet om te eten, maar vroeg ze wel aandacht en wilde ze geaaid worden. Daarna ging ze weer in haar hol zitten. Zo rustig is ze normaal nooit. En nu zit ik me op mijn werk op te vreten van bezorgdheid.  :'(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie