Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Konijnen & Knaagdieren
lotseltjuh:
hoihoi :D
ik heb thuis 2 ratten supper lief en ze komen uit een opvang dus ze zijn niet met opzet gefokt en ze hadden een huisje nodig, maar ik weet niet wat de beste vulling is voor de kooi. En heeft iemand tips voor me want na de zomervakantie krijg ik 2 kittens hoe laat ik die wennen aan het feit dat mun ratjes geen prooi zijn?
Aiko:
Laat ze samen spelen vanaf de jonge leeftijd. Gewenning is des hemels oorkussen, ofzo.
Hizikigrrrl:
Mag je nijnen ook wilgenstammetjes geven om op te knagen? Takjes mag wel, maar je weet maar nooit...
lotseltjuh:
Ik geloof het wel. ik heb ook konijnen en mijn moeder haalt ook weleens stammetjes van wilgen. Al sinds ze een half jaar oud waren. Nu zijn ze 4 jaar. en ze zijn zo gezond als maar kan. (1tje was wel ziek maar dat kwam omdat ie te weinig groen at, maar het is een sterk konijntje en hij is een van de 1 op de 2 die zo'n koliek overleeft ::))
Monie:
Ik ben net een paar pagina's aan het terug lezen (ik lees niet meer zo vaak mee wegens andere bezigheden) en ik ben benieuwd hoe het met Kaatje gaat Zusje, ze was niet zwanger neem ik aan want anders had je het vast wel over de bevalling gehad?
En je hebt wel speciale shampoos voor als cavia's schurft hebben, maar die moet je ook alleen gebruiken als je cavia schurft heeft en anders niet. Als die shampoo nodig is moet het caafje ook meerdere dagen achter elkaar met die shampoo gewassen worden.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie