Was bij de internist. We kwamen samen tot de conclusie dat het wel PDS(het heet nu IDS, zoiets zei interniste) moet zijn...eenvoudig omdat niets anders bij het "beeld" klopt. Ze had wel bezinking gecontroleerd: niets wijst op ontstekingen.
Aangezien ik van alles geprobeerd heeft: "mee leren leven".
Biechtte meteen op dat ik B12 aan had gekruisd. Ze wuifde het onmiddellijk weg, ze vond het wel goed. Maar dat is dus prima, vreemd genoeg.....
Dan van die halve liter yoghurt en 15 plakken kaas, dat vond ze wel erg veel, zei ze, had ze twijfels bij.
Opnieuw 8,4 als ijzerwaarde, waar volgens haar 8,5 de ondergrens is. Net als de vorige keer, besloten om dat maar te laten. Ze kon zien dat ik door de jaren heen laag zat. Er kon een erfelijke component in het spel zijn, iets wat bijv. heel veel voorkomt bij mensen rond de Middellandse Zee. Dat wilde ze wel uitzoeken, maar vervolgens zouden we daar dan niets mee doen. Ik heb toen gezegd, dat het mij dan niet zinvol leek.
De schildklierwaarden waren al zoveel jaren hetzelfde dat ze voorstelde de jaarlijkse controle bij de huisarts te laten. Toegestemd. Wel jammer: ze is aardig en voor mij de prima combi:"no nonsense" en inlevend.