Vegatopia Forum

Wat eten de lijners vandaag?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Selly

  • *****
  • 30.782
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #140 Gepost op: 04 oktober 2005, 14:39:45 »
Wat vinden jullie: een lidmaatschap voor 12 maanden, onberperkt gebruik van de faciliteiten maken, van 09.00-23.00 open 7 dagen per week, begeleiding, dit alles voor éénmalig 75,- en maandelijks 57,-.
In de maanden nov.+dec. gaat 2x57,- naar je eigen pasje en kun je dit besteden aan bv sauna, zonnebank, massage, eten, kleding ect.
Ik blijf het prijzig vinden, maar het is een mooi fitnesscentrum (stijlvol), ruim, goede openingstijden en veel groepslessen.
Maar, wat vinden jullie normale prijzen?

Ik vind het veel geld , maar als het een mooi centrum is waar je prettig sport, zul je er ws. ook vaker te vinden zijn dan wanneer het een achteraf gymzaal is waar je je niet prettig voelt. Als je het geld hebt, en je ziet de sportschool zitten, zou ik het doen, waar zou je het geld anders aan uitgeven, je mag best wat geld uitgeven aan je gezondheid..

edit: hey, dat schreef je hierboven zelf al zo'n beetje, dat had ik nog niet eens gezien
« Laatst bewerkt op: 04 oktober 2005, 14:45:33 door Selly »
,,,,فلافل

Aiko

Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #141 Gepost op: 04 oktober 2005, 14:47:29 »
waar zou je het geld anders aan uitgeven, je mag best wat geld uitgeven aan je gezondheid..

Of je het geld nu steekt in potentiële preventie dan wanneer je in de zestig bent en geld gebruikt om jezelf te laten dotteren omdat je te matig injezelf hebt geinvesteerd, maakt niet zoveel uit.

Kun je trouwens niet lid worden van een gymnastiekvereniging? Er zullen toch ook wel verenigingen zijn waar ze de sport beoefenen die jij wilt? Geheid dat dat goedkoper is, wellicht veel gezelliger als je in een leuke groep komt. Het is alleen wat minder vrij. Maar 800 euro per jaar gaat het vast niet kosten... En er is een soort dwang (hoewel je die ook wel voelt als je eenmaal honderden euro's hebt betaald aan zo'n centrum) om te komen omdat anderen eroprekenen dat je komt opdagen. In zo'n centrum mist niemand je, en is het makkelijker een avond te laten schieten wegens geen zin.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #142 Gepost op: 04 oktober 2005, 14:53:01 »
Citaat
Kun je trouwens niet lid worden van een gymnastiekvereniging? Er zullen toch ook wel verenigingen zijn waar ze de sport beoefenen die jij wilt?
Nee, echt niet. Zwolle is wat dat betreft toch echt wel een gat.....
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #143 Gepost op: 04 oktober 2005, 22:39:10 »
Sporten is saai, sport is leuk.
Eet nog een pizza, Poek :P
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Online Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.926
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #144 Gepost op: 04 oktober 2005, 22:43:46 »
Pizza is lekker (maar niet erg goed voor de lijn waarschijnlijk).

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #145 Gepost op: 04 oktober 2005, 22:46:06 »
Ach, als de vrouwtjes maar slank zijn, dan mogen wij best wel een pens hebben en niet sporten, he?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Online Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.926
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #146 Gepost op: 04 oktober 2005, 22:47:53 »
Jij mag dat van mij hoor :)

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #147 Gepost op: 05 oktober 2005, 09:02:27 »
Jij mag dat van mij hoor :)
Jij mag het ook van jezelf, toch?

Of is schaken ook sporten? :heehee:
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Online Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.926
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #148 Gepost op: 05 oktober 2005, 09:10:01 »
Schaken is een sport, maar niet sporten. Maar een pens vermijd ik liever (een bierbuik zit er bij mij ook niet in).

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #149 Gepost op: 05 oktober 2005, 17:49:33 »
Ik heb voor morgen een afspraak staan om m'n abonnement af te sluiten!
Ik ben benieuwd :) De drempel is al verlaagd doordat het maar 3 min. hier vandaan is. Als ik daarheen ga joggen heb ik gelijk m'n warming up gehad ;)
Vandaag eet ik volkoren pitabroodjes met falafelballetjes, sla, tomaat, komkommer en bbq saus (uit de reform, dus zonder suiker).
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #150 Gepost op: 07 oktober 2005, 18:03:25 »
Verdorie, ik moest m'n afspraak met de sportschool afzeggen omdat ik moest overwerken! >:(
Vandaag een héle zware dag gehad en ik merk dat dit direct invloed op m'n eetgedrag heeft: ik heb een biologische pizza van de AH gekocht en ga deze zo opeten. Met een salade erbij en poffertjes toe.
Past ook goed in de "dip-draad" ;)
Ach, volgende week ga ik lekker sporten en het kan me nu ff niks schelen!
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #151 Gepost op: 07 oktober 2005, 22:31:11 »
Een keer gek doen is ook goed. Anders wordt het zo'n obsessie.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #152 Gepost op: 08 oktober 2005, 20:46:35 »
Dank je :-* Voel ik me weer iets minder schuldig ;)

Vandaag heeft vriendjelief gekookt: quorn saté met oosterse roerbakgroenten en rijst.

Morgen zuurkoolstampot met pomoen en een quornfilet dingentje.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Anya

  • ****
  • 737
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #153 Gepost op: 08 oktober 2005, 20:54:11 »
Dank je :-* Voel ik me weer iets minder schuldig ;)

Ik ben het helemaal met Annemieke eens. En je mag je niet schuldig voelen! Het hoort gewoon eens leuk te zijn, een kleine verwennerij voor jezelf; als je je daar schuldig over gaat voelen, kun je het even goed laten. :)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #154 Gepost op: 10 oktober 2005, 17:33:37 »
Ik ga vanavond sporten! :D Ik ga een les "bodybalance"doen. Beetje Tai Chi, yoga, pilates achtig iets. Ik ben vanmiddag lekker de stad in geweest en heb een leuke zwarte sportbroek gekocht. Gewoon bij de Hema voor 2 tientjes. Al dat spul van Mexx is wel leuk maar hartstikke duur en stond voor geen meter. Leuk felblauw shirtje met V-hals erop, ik ben er helemaal klaar voor!
Vanavond zuurkoolstampot met pompoen, ananasstukjes en een quornfiletje. Was nog over van gisteren, lekker makkelijk dus.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #155 Gepost op: 10 oktober 2005, 19:29:31 »
Leuk & goed zo, Laurita :cheer:!
Eet gezond & eet taartjes

viv

Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #156 Gepost op: 10 oktober 2005, 23:52:26 »
LEuk Laurita,
die sport beoefen ik alweer een tijdje
tis heerlijk, niet erg zwaar maar je doet best veel!!

en dat mexxspul belachelijk, een sportbroek voor 60 euro doe ik echt niet hoor..

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #157 Gepost op: 11 oktober 2005, 10:38:05 »
Ja, het is goed bevallen gisteravond. Ik vind het best zwaar, ik moest erg nadenken bij de bewegingen en de hele tijd in spreidstand staan...ik was toch wel aan het zweten. Maar ik merkte aan het eind dat ik wél helemaal ontspannen was: ik gaapte, voelde me loom en soepel. Ik ga deze les er zeker in houden, ik merk gewoon dat het heel goed voor me is.
Morgen ga ik Step-tastic doen, van 20.00 tot 21.00. Ik heb al even gekeken en ken de meeste pasjes nog wel, dus ik hoop dat het niet te moeilijk is om erin te komen.

Vanavond eten we samen met een groep. Ik kook voor de vega's en maak een pan groenten-tomatensoep met zelfgebakken broodjes.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #158 Gepost op: 11 oktober 2005, 11:00:38 »
Ik ben vanmiddag lekker de stad in geweest en heb een leuke zwarte sportbroek gekocht. Gewoon bij de Hema voor 2 tientjes. Al dat spul van Mexx is wel leuk maar hartstikke duur en stond voor geen meter. Leuk felblauw shirtje met V-hals erop, ik ben er helemaal klaar voor!

Die heb ik ook net gekocht! Hij zit heel lekker, maar is wel een beetje dik. Omdat ik al eeuwen op zoek was naar een nieuwe sportbroek en er nu eindelijk een gevonden had (die een beetje goed en mooi zat en bij een goedkope winkel, want ondanks dat ik veel sport en dus vaak in die kleren rondloop vind ik 60 euro ook een beetje overdreven) heb ik gister dezelfde broek ook nog  in het blauw gekocht.  :)
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten de lijners vandaag?
« Reactie #159 Gepost op: 11 oktober 2005, 11:03:55 »
Die met die brede blauwe band? Zit echt lekker he?! Ik zat ook nog te denken om er alvast nog één te kopen, maar waarschijnlijk komen te ook nog wel in de aanbieding :P
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)