Vegatopia Forum

Mijn vriend wil vegetarier zijn voor mij

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mijn vriend wil vegetarier zijn voor mij
« Reactie #40 Gepost op: 09 augustus 2005, 16:46:12 »

Och, met deze lijdzaamheid red je meer dieren dan wanneer je een relatie met een vegetariër/veganist zou hebben, toch?


Dat is ook een goeie inderdaad! Daar ga ik is wat vaker aan denken!  :) En.. hij heeft me al beloofd dat ons huisje (we zijn op zoek naar een huisje..:heart:) een vegetarische wordt! Als ie met mij eet vind ie vegetarisch geen probleem, tofu etc vind ie ook gewoon lekker!  :D
Dus.. zorgen dat ie extra vaak met mij eet dus!  :devil:

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mijn vriend wil vegetarier zijn voor mij
« Reactie #41 Gepost op: 26 augustus 2005, 20:04:58 »
Nou, ik heb nog is met mijn vriend gepraat  :P
Hij vind het erg wat er met dieren gebeurt, maar niet erg genoeg om zichzelf zoveel "beperkingen" op te leggen. Hij eet te graag vlees. Hij zei dat hij wel vega wou blijven voor mij, maar dat ie er niet gelukkiger van zou worden  :(.
Ik vind het super lief dat hij zoveel rekening houdt met mij, maar een echte vegetarier doet het voor de dieren. Ik vind het toch ook heel belangrijk dat mn vriend gelukkig is en dus heb ik hem gezegd dat ie weer "lekker" zijn vleesje moet eten, als hij dat prettiger vind. Sinds een weekje eet hij weer vlees, en ik moet zeggen dat ik er helemaal zo'n probleem niet mee heb. Het is gewoon iets wat bij hem hoort, iets waar ik het niet helemaal mee eens kan zijn, maar wat verder niet mijn probleem hoeft te zijn. Poeh, wat een opluchting is dat zeg!  ;)