En volgende week een lunch bij de Watertuin. Mijn moeder viert daar haar verjaardag. Mijn moeder eet zelf ook weinig vlees dus die heeft meteen de Watertuin gebeld en was allemaal geen probleem!
Ik was er deze avond, daar bij de
Watertuin in Naaldwijk vanwege een huldeblijketentje.
Beetje een vreemd concept (maar ik ben ook geen actieve uiteter die vanalles beleeft). Vooraf betaal je voor een bepaalde duur, en in die duur kan je eten (en drinken) zoveel je wilt. Je hebt een behoorlijk grote keuze uit warme en koude dingen, je kan er bijna keuzestress van krijgen. Ik heb zelf geen dingen gezien die specifiek voor vegetariërs waren, maar er is met zoveel keuze altijd wel iets van je gading te vinden. Ik persoonlijk was met name niet onenthousiast over de toetjes...
Wat het concept ook wat vreemd maakt (in ieder geval bij een grote groep) is dat er regelmatig mensen van de tafel weg waren, die dan weer een bordje met wat dingen haalden. Dan zit je soms wat plompverloren in je eentje aan jouw kant van de tafel... En continu lopen er allemaal mensen heen en weer met bordjes, aangezien de toetjes en koude hapjes in de ene ruimte te halen waren, de warme dingen in een andere ruimte en de (volgens mij louter) vlees in een andere ruimte.
Hoe dan ook, best geinig om eens beleefd te hebben.