Ik had ook al duidelijk gemaakt dat ik niet Eelco bedoelde en heb nog eens benadrukt dat ik zijn vermoeidheid na al dat melden op voorhand en nog niet behoorlijk bediend worden volkomen begreep.
Dat af en toe op dit forum wel eens een slachtofferhouding wordt aangenomen van wij met ons grote gelijk tegen de boze, onbegrijpende buitenwereld, vind ik soms wel het geval.
Zwaar tillen doe ik daar niet aan, het is hier vegetarisch voor iedereen, ook voor de wat bozige rechtgelovigen.
Ik wil in de eerste plaats duidelijk maken dat een positieve houding meer opbrengt en gewoonweg prettiger is dan een defensieve, negatieve.
Voor de volledigheid: soms is er slordig, onattent keukenpersoneel, soms is er geen begrip voor redelijke vegetarische wensen. Ik zal me dan evengoed ergeren en het eventueel rustig opmerken.
Lelle, omdat je je elders als taalcorrector opstelt: het is: " 't Is niet echt" en eigenlijk nog beter "Het is niet echt", want een afkorting gebruiken om een letterteken te besparen is wat overbodig.