Het liefdeskind van een tang en een pincet ja Blokker heeft een beperkte ja en ook nog
dit.
Met warme toepassing zit je sowieso vast aan rvs volgens mij en qua experimenteren wil je ook veilig 2 patronen kunnen gebruiken. Dan zit je toch boven de Blokkerdoelgroep qua wensen en budget ben ik bang. En met die professionelere meuk zit je qua duurzaamheid en eventueel onderdelen nabestellen wel een stukje prettiger dan bij een consumentenproduct denk ik.
Deze Isi is ietsje groter, maar dat is misschien niet zo'n probleem met het oog op een gedeelte vrij moeten houden, de langere houdbaarheid en de prijs?
Ken het merk Mosa niet, maar
deze is ook zachter geprijsd en maakt gebruik van universele patronen. Dat scheelt misschien ook wel enorm, want met alleen de aanschaf van de spuit ben je er nog niet natuurlijk en qua garantie zit een Kidde bijvoorbeeld exclusief op eigen merkpatronen.
Als je online wil kopen, probeer dan of je vooraf de gebruiksaanwijzing in kan zien. Niet alleen handig als de webshops wat karige specs verstrekken, maar ook om een idee te krijgen hoe makkelijk je zo'n ding uit elkaar haalt om af te wassen enzo.
En ach, je werkt er hard genoeg voor toch