's avonds afhaalthais gegeten (ook heerlijk).
Weet je nog welke Thais dit was?
Heb een jaar geleden bij het hoog scorende Irawaddy afgehaald overdag. Beetje een taalbarriere met de aanwezige dame, maar wel lekker gegeten. 's Zomers is er met mooi weer ook een tafeltje buiten om aan te eten, al zit je dan wel aan de weg.
Snel een goedkope Aziatische hap kan terecht bij Ming Kee op de Gedempte Gracht. Dat hoef je niet te doen voor een romantisch etentje, de hartelijke service of een mooi decor. Ze hebben wat vega-snacks, zoetigheden, verschillende soorten spekkoek (chocola
) en diverse vegagerechten. Een bordje rijst of mihoen met 4 gerechtjes is zo'n 6 euro ofzo en ik vind het beter te eten dan die woktentjes. Afhalen kan ook trouwens.
Sticky Rice in winkelcentrum Babylon naast Den Haag centraal is wel ok, rond de 10 euro voor een zelf samen te stellen bordje dacht ik. Eten niet heel bijzonder, maar wel een pan-aziatische keuze en leuker decor dan Ming Kee. Beetje krap misschien, maar dit is ook voor de snelle hap en/of afhaal.
CupcakeChic zit ook in Den Haag, maar wegens gebrek aan service die keer dat ik er binnen liep nog niet uitgeprobeerd. Jammer, bij Schiphol tref ik iedere keer echt superattent en aardig personeel. Gaat wel nog een keertje in de herkansing, want ze maken wel lekkere cupcakes.