Oh, en niet bij Rootz/de Belg van den Haag gaan eten
Ik was vorige week met een vriendin ergens was gaan eten, en zij dacht dat dit wel een leuke plek was. Van binnen ziet het er mooi uit, een oud gebouw.
De bediening was heel erg rommelig, het duurde steeds erg lang voordat er iemand bij ons kwam, moesten zelf iemand aan de mouw trekken. Vriendin mag geen melk i.v.m. allergie, meerdere keren moeten zeggen. Ze konden niet zeggen of er melk in het brood zat (is tegenwoordog verplicht!).
Ik had de groentestrudel genomen, die op zich prima was, maar wel een beetje cliché. Kaas en nootjes en ei, je weet wel. De gegrilde groenten die erbij geserveerd werden waren nog erg rauw (sperzieboontjes, broccoli) en ik, groentemonster vond ze niet lekker. Twee keer wat over gezegd toen er gevraagd werd of het naar wens was, maar er werd alleen maar gezegd dat het zo hoorde. Het was ook niet duidelijk of het sausje van m'n vriendin zonder melk was, en het koekje bij de thee heeft ze voor de zekerheid maar aan mij gegeven.
Oftwel, eten was ok, maar door alles eromheen geen zin om er nog eens te gaan eten. En wat duur voor wat je krijg (hoofdgerecht was 17,50).