Of iemand je meer of minder serieus neemt met zo'n bandje weet ik niet. Misschien kom je door zo'n ding wel in discussie met mensen waar je het eerder nooit van zou verwachten. Is me persoonlijk wel voorgevallen (?) door het dragen van div t-shirts (commentaar vanwege de opdruk, niet de mogelijke geur of zo iets) al denk ik niet dat veel mensen zullen lezen wat er op het bandje staat, is misschien wat klein en je ziet/zag ze toch wel veel in alle soorten en kleuren. Maar goed, je draagt ze ook omdat je het zelf leuk vind natuurlijk.
Vond het idee van Amstrong wel grappig, had persoonlijk alleen niets met dat Livestrong (stond er toch op?).
Zelf zou ik dan eerder voor zo'n vega bandje gaan, of voor een van die van Peta, omdat dat iets is waar ik me mee zou identificeren.
Bij Peta weet je denk ik wel dat het aan een goed doel wordt besteed, bij Viva weet ik het niet, wat doet Viva met dieren rechten enzo? (doen ze iets bijzonders? ben niet zo thuis in de viva) en van die Veggiewristbands is het geloof ik niet helemaal duidelijk wat of wie daar achter zit (maar misschien zie ik wel iets over het hoofd, als zo vaak, en ik ben nogal onhandig met het volgen van info via internet dus het kan ook aan mijn onkunde op de pc liggen)?
Wat ik wel weer een beetje gek vond aanvoelen was die in mijn ogen halfzachte verklaring dat de omstandigheden voor de werknemers zeer goed zou zijn.