Gisteren heb ik de 20-weken echo gehad. Gelukkig waren er geen afwijkingen te zien. Dat was een hele opluchting! En, we weten het geslacht van het kindje. Ook heel bijzonder....
Het voegt voor ons echt wat toe, dit al te weten. Ik wrijf nu niet meer over mijn buik en zeg:"och, lief kindje toch". Nee, nu kan ik zeggen:" och, lief jochie/meiske toch"
.
En we hebben vandaag een mooie kinderwagen van Easywalker gekocht. Dat was de eerste rib uit ons lijf, maar het is het vast waard
Ik eet nu af en toe weer wat vis. Soms tonijn uit blik (biologisch) en makreel vind ik ook nog wel lekker.
Zalm lust ik niet meer echt. Tis te vissig.....
Ik stop wel weer met vis eten als ik bevallen ben, ben er toch niet meer zo weg van.
Hizikigrrrl, ik heb begrepen dat als je bij de granen e.d., waar ijzer in zit, iets vit. C rijks neemt (zoals jus d'orange) dat dit de ijzeropname weer bevordert. Dit doe ik dus ook. En calcium zou dit weer vertragen. Dus ik drink geen melk bij mijn boterham met appelstroop, maar een justje. Is dit okay?
Ik zal eens voorstellen om mijn B12 te laten meeprikken, maar volgens mij is dit aan het begin wel gedaan. Kan nooit kwaad natuurlijk.