Wij hebben vorige week twee nachten in het hotel van het kookboek overnacht, als onderdeel van onze huwelijksreis. Met de wegbeschrijving van de hoteleigenaar, was het heel goed te doen om het hotel vlot te vinden. Alles was er piekfijn in orde, het eten was overheerlijk. Het eten daar past zeker in mijn top-3 van wat ik al geproefd heb qua vegetarische keuken!
Telkens kreeg je een antipasti (de soesjes met paddenstoelen uit het boek, maar dan gepimpt met truffel, waren zonder meer het beste dat ik ooit in mijn mond gehad heb...), een primi, een secondi en een dolci. Er werd een wijnsuggestie gedaan, omdat je vooraf niet wist wat je te eten zou krijgen. Ook bij het ontbijt kreeg je een waardig gerecht voorgeschoteld, naast brood en croissants. Zes van de tien gerechten die wij kregen, vonden we achteraf terug in het boek. Dat met die paddenstoelen heb ik direct bij thuiskomst uitgeprobeerd :-). De bediening was zeer correct en vriendelijk.
Voor ons was het een onvergetelijke ervaring om de mensen achter dit boek te leren kennen. We hebben er al veel gerechtjes uit gemaakt, sommigen lukken inderdaad beter dan andere, en er zijn echt toppers bij (de pannekoekjes gevuld met aubergine... mmm!) Het is veel geld, maar als je in de buurt bent, is het de moeite waard om er eens langs te gaan.